לפי מה שהבנתי מאמיתי , בקורטינה היה לכוד החבר של הנהג שישב לידו , ובגלל שכל תנועה גרמה לו לכאבים איומים ( בגלל השברים בצלעות ופגיעה בראש ) הוחלט שהטוב ביותר זה חילוץ ע"י הוצאת דלתות וכל מה שמפריע להוצאת הנפגע במינימום תזוזה , כמובן שבכל הזמן הזה אמיתי נשאר ברכב עם הפצוע כדי לעודדו ולקבע את ראשו .
|
|