התקבל דיווח על מנוף שקרס בדרך יפו בחיבור לרח' אילת בתל-אביב.
כוחות בדרכם.
נשלח ב-2/3/2006 11:57
נכון לרגע זה ידוע על נפגעים בודדים.
2 נט"נים ו-2 רגילים בדרכם.
נשלח ב-2/3/2006 12:02
החל פינוי נפגעים.
אמבולנס רגיל מפנה מהקום אשה בהריון במצב קל-בינוני.
בנוסף, במקום ככה"נ 2 הרוגים.
נשלח ב-2/3/2006 12:10
צוות נט"ן במקום מטפל בנפגע ראש.
אמבולנס רגיל מפנה מהמקום נפגע עם חבלת חזה לביה"ח "וולפסון" בחולון.
נשלח ב-2/3/2006 12:19
נכון לרגע זה סדר הגודל של האירוע עדיין לא ידוע.
מדובר בעגורן שקרס.
צוותי מד"א ו"הצלה גוש-דן" ממשיכים להגיע למקום.
ככל הנראה יש עדיין לכודים במקום.
צוותות במקום מטפלים במס' נפגעים במצבים שונים.
נשלח ב-2/3/2006 12:26
בדיוק בשעה בה היה אמור להתקיים תרגיל מ.ד.א. - קרס המנוף והתרגיל הפך ל"ע לאסון אמיתי שגבה כאמור לכל הפחות 2 הרוגים.
כוחות רבים בהם יחידת האופנועים של "הצלה גוש-דן" שהתבקשה באופן מיוחד להגיע לסיוע למקום עקב עומסי התנועה הרבים, כבר הגיעו ופועלים יחד לאיתור נעדרים תחת הריסות המנוף.
במקום פיקוד 10 מר מיקי סגל.
דיווחים כאן בהמשך.
תוקן על ידי - הצלה_דן - 02/03/2006 17:13:00
נשלח ב-2/3/2006 12:29
מוקד מד"א דן ביצע פיצול גלים.
אירוע הקריסה מתנהל בגל הרגיל ואמבולנסים שאינם מטפלים באירוע זה עברו לשדר בגל 4.
מיקי סגל סגן מנהל אזור דן - פיקוד 10.
- - -
מדובר בבנין בבנייה בן 26 קומות.
זרוע המנוף שבחזית הבניין קרסה.
חלק מהמבנה בסכנת קריסה.
כוחות חילוץ של פיקוד העורף בסיוע כלי חילוץ כבדים בדרכם לאירוע.
אך ציפיתי לראות גם דיווח בזמן אמת על "אמבולנס המנהלים" שהגיע ובו ישבו: סגני מנהל אזור דן - מיקי סגל ואפי לבב ויחד עימם - אשר שלומוביץ - מנכ"ל "הצלה גוש-דן"
ואם כבר הזכרנו שמות, נפרט את המתנדבים שהגיעו ראשונים לזירה (נכון למידע הנוכחי): אנשי יחי' האופנועים להצלה מהירה - גואל כהן ויהודה לונדנר והמתנדבים - אבי הרשטיק ושוקי בריף.
נשלח ב-2/3/2006 17:13
אחחח, איזו נפילה... ככה זה כשהמודיע שלי לא לידי...