בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

כבמטה קסם הופיע המתנדב בצומת קסם

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-2/3/2006 17:07 לינק ישיר 
כבמטה קסם הופיע המתנדב בצומת קסם






אמש, בשעות הקטנות של הלילה, התקבל דיווח על תאונת דרכים קשה בכביש מס' 5 - צומת קסם לכיוון מערב.

מתנדב מד"א "הצלה גוש-דן" יוסף קליך שהגיע למקום במהירות, גילה נהגת שמסיבה לא ברורה איבדה שליטה על רכבה, התנגשה במעקה הבטיחות שהטיח אותה שוב למרכז הכביש.

הוא החל מעניק לה טיפול רפואי ראשוני, כשבמקביל מגיעים למקום נט"ן מד"א וצוות חילוץ של כבאים.

לאחר כשלושת רבעי השעה(!) בהם עמלו אנשי הכיבוי לחלץ אותה, פונתה הנהגת במצב קשה ע"י נט"ן מד"א ירקון (18) לחדר הטראומה בביה"ח "בילינסון" בפ"ת.



תוקן על ידי - הצלה_דן - 02/03/2006 17:08:41



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/3/2006 20:38 לינק ישיר 

מצורף קובץ

1 אין רשות להוריד את הסמלים מהתמונות ו/או לעשות בהם שימוש ללא אישור בכתב מבית "הצלה גוש-דן" כל הזכויות שמרות ל"הצלה גוש-דן" ע"ר.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/3/2006 20:39 לינק ישיר 

מצורף קובץ

2



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/3/2006 20:42 לינק ישיר 

מצורף קובץ

3



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/3/2006 20:43 לינק ישיר 

מצורף קובץ

4



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/3/2006 20:44 לינק ישיר 

מצורף קובץ

5



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/3/2006 20:45 לינק ישיר 

מצורף קובץ

6



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/3/2006 20:46 לינק ישיר 

מצורף קובץ

7



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > כבמטה קסם הופיע המתנדב בצומת קסם
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext