ר"ג: 'אסון' ו"אוסם" משמשים בערבוביא
הבוקר, בשעה 07.00 בקירוב אירע אסון בר"ג.
משאית של "אוסם" שנסעה על ציר ז'בוטינסקי מצומת עלית בר"ג לכיוון צומת פרשת דרכים בת"א (ממזרח למערב), פגעה בהולך רגל שככל הנראה התפרץ לכביש על גשר שיפמן.
מתנדבי מד"א "הצלה גוש-דן" חיים פינקלשטיין ודוד בן-שמואל שהגיעו למקום במהירות, נחרדו לגלות כי לא ניתן כבר להציל את חייו של האיש.
רופא נט"ן מד"א מתחנת ר"ג שהגיע למקום קבע את מותו.
תוקן על ידי - הצלה_דן - 06/03/2006 18:15:30
|
|