כעת: החייאה באיצקוביץ. פרמדיק הצלה במקום
לפני דקות ספורות התקבל דיווח על אדם שהתעלף בביהכ"נ "איצקוביץ" (השטיבלאך) ברח' הרב שך בב"ב.
מתנדבי "הצלה" גוש-דן אברהם גוטסמן ומרדכי וובר שחשו למקום במהירות דיווחו כי מדובר בהחייאה על מבוגר, תוך כדי הפעלת ציוד ההחייאה מארון "הצלה" הקיים במקום באופן קבוע.
אל השניים הצטרפו מתנדבים נוספים ביניהם פאראמדיק "הצלה" גוש-דן צבי עקשטיין.
בשורות טובות!
|
|