חג פורים שמח.
א-ב-נ-ררררררררררר!הברכה שלך נתנה לנו כוחות רבים, בחג עמוס הקריאות הזה...- - -אגב, החבר'ה מר"ג חיפשו אותך באירוע השריפה ב"קניון איילון" ביום שני בלילה.אגרת כוחות ליום פורים?
לא יצא לי להגיע אבל בארך ב4:00 בבוקר היה שריפת חנות במרום נווה אז יצאתי אבל אתם לא הייתם
אבנר תודה.אוהבים אותך!!!
מדובר היה בחשד אפסי לנפגעים, על-כן לא טרחו לשלוף את המתנדבים ממיטותיהם.- - -אגב, אולי תְּהַנֶה אותנו, אבנר, בכמה זויות צילום פורימיות שבוודאי יש לך?!