בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

כמה אנשים צריכים בכתובת... בשבת.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-18/3/2006 21:29 לינק ישיר 
כמה אנשים צריכים בכתובת... בשבת.

ביקורת!

אמנם אין טענות כיון שמסתבר שלכולם היה תירוץ וסיבה טובה. אבל תחשבו איך זה נראה בעיני הציבור...

השבת בבני ברק.

חזון איש 40 חוסר הכרה ברחוב אמבולנס עזרה למרפא. אמבולנס מד"א עם כונן. 2 פרייבטים של התורנים 2 "הצולהים"  שרצו ברגל. אמבולנס רגיל של מד"א ונט"ן. לסיכום: סד"כ על חולה אפילפסיה אחד שסירב להתפנות 6 רכבים + חובשים רגליים... לא יאומן!

חגי 11 ילד מחוסר הכרה. 3 רכבים (2 תורני שבת + אחד שגר קרוב...) 2 כוננים ממתפללי בית הכנסת סמוך. כונן שרץ רגלית מרחוב סמוך וכונן שהצטרף תוך כדי נסיעה לאחד התורנים ונט"ן. לסיכום: סד"כ על ילד אחד שנפל מגובה בהכרה מלאה = שלושה רכבים שבעה כוננים והנט"ן. לא יאומן!

אופס. שכחתי את הכונן ממוקד בני ברק שבא לאסוף את האנשים...


תוקן על ידי - דעבשע - 18/03/2006 21:36:28



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-19/3/2006 00:22 לינק ישיר 

"אמר רבי יוחנן, מאז שחרב בית המקדש ניטלה נבואה מן הנביאים וניתנה לשוטים ולתינוקות"
נראה לך שהכוננים יודעים מראש מתי מדובר במקרה חירום ומתי בשטויות?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/3/2006 01:45 לינק ישיר 

1 . כל הכבוד לאנשים , שמצילים חיים . ובבקשה גם אם יש ביקורת אני מבקש לעשות זאת בכבוד הראוי .

2. אבל במעט ליצנות הייתי מגדיר סיפורים אלו , באג'נדה הידועה ...

'ארוע רב מטפלים ...'

אבל זה באמת בצחוק ,



חושבני שצריך להוריד את הכובע בפני כל חבר מגן דוד והצלה ...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/3/2006 02:25 לינק ישיר 

מי שמבין קצת באלקטרוניקה יודע שמכשירים אלקטרוניים עובדים ברובם על טרנזיסטורים ו led שעצם הפעלת הרכיבים האלקטרוניים הללו אין בזה הצצת אש מוחלטת או איסור של " לא תבערו אש וכ'ו"
(אני לא בא לומר שמותר להשתמש במכשירים אלו בשבת שלא לצורך!)

למיטב זכרוני אמר לי אחד מאנשי הצלה בעירי שאסור להם בשבת לדווח בקשר למוקד או לשאר החברים שמאזינים מה קורה בשטח... אי לכך לדעתי אם הרב של הצלה היה מתיר לדווח בקשר /  במירס  היו חוסכים חילול שבת וודאי של נסיעה ברכב למקום האירוע...

כמובן שאת הרב ששואלים הוא צריך להיות מבין מעט בנושא האלקטרוניקה.


נקודה למחשבה!




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-19/3/2006 09:24 לינק ישיר 

אדון דעבשע -  עדין שאני לא יגיד אותך כאן .. .

אבל :

עקב כך שאתה ממש לא מבין אנסה להעיר את ענייך,
1. חוסר הכרה מדוווח על ידי המוקד לאחר תחקור של המודיע, נכון שבחלק מהמקרים לא מדובר בחוסר ממש עקב חוסר יידע של האנשים שמתקשרים ברפואה וזה מובן.
2. במקרה של חוסר הכרה - אין אין ואין כל איסור אבל יש  - חובה - לכוווללם לצאת ולחלל שבת כדי להציל חיים - כיוון שלא ניתנה תורה להזיק וכו..  אך מי שאינו כונן שאותו השבת אסור לו לחזור ברכבו הביתה ולכן הרכבים נשארו במקום, ואפילו כל העיר יוצאים לכולם יש מצוות הצלת חיים !!
3. - בחוסר הכרה - יש צורך בהרבה עזרה של חובשים - לדוגמא הכי טריה במוצא"ש הגיע דיווח על חוסר הכרה ברחוב א.ו. בבני ברק, הגענו למקום כ- 6 מתנדבים + נט"ן שכלל 3 אנשי צוות ו.. לכולם הייתה עבודה - אני לא צוחק לכל אחד היה חלק חשוב בפעולות החייאה החבישה והכנה לפינוי, כל דבר ודבר וכל פעולה ופעולה היא מזרזרת את הפינוי ומשפרת את הטיפול ומצילה חיים.
לכן בהודעה על חוסר הכרה עדיין אין פרטים האם זה באמת חוסר או לא, לכן מדאורייתא כווווללם חייבים לצאת ובמקום נוכחים לדעת מה באמת קרה וד"ל.

-------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/3/2006 03:28 לינק ישיר 

הרבה מהכותבים כאן לא מצפים ל"עליהום" על כל מילה שהם רושמים .. חחח



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-20/3/2006 03:58 לינק ישיר 

אוי לי ואוי לנפשי.

לא ציפיתי לכזה 'עליהום'. למרות שעצם התגובות הם, בד"כ, לענין.

תרשו לי רבותי לחזור על הציטוט בו פתחתי את הנושא:

"אמנם אין טענות כיון שמסתבר שלכולם היה תירוץ וסיבה טובה. אבל תחשבו איך זה נראה בעיני הציבור..."


אין טענות עליכם רבותי. אך למי שיש בעיות בהבנת הנקרא מוזמן לשוב לסוף הציטטה ולראות את הנאמר: "תחשבו איך זה נראה בעיני הציבור" ולאלו שחשבו שזילזלתי בהם או בחברי הצלה היקרים לי, לא אתנצל בפניהם אלא אשלחם לתחילת הציטוט "אמנם אין טענות כיון שמסתבר שלכולם היה תירוץ וסיבה טובה".

אינני יודע האם המכונים למיניהם (כגון: מכון 'אחיה') המטפלים בבעיות קריאה, הבנה, וכו'. מתעסקים גם עם מבוגרים אך מן הראוי שהמתקיפים פה יבררו על כך לתועלתם האישי. למרות שבאופן אישי אני נהנתי מההתקפות עלי...

למרות הכל, על אף הכל ובגלל הכל: אהבתי אתכם (בעבר), אוהב אתכם (בהווה) ואוהב אתכם (בעתיד). [ההסברים בסוגריים לבעלי הבעיות הנ"ל.]

אמשיך לעמוד לימינכם ולעיתים אף לשמאלכם כי רק כך - תחת ביקורת בונה ניתן לבנות ולהבנות.

תצליחו ו"תעשו חיים"



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > כמה אנשים צריכים בכתובת... בשבת.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext