|
|
| נשלח ב-19/3/2006 01:39 |
|
| |
................
אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.
|
|
|
|
| נשלח ב-19/3/2006 03:37 |
|
| |
אם לא הייתי בארוע של השריפה בדירה הייתי יוצא לצלם את התאונה.
התמונות מדברות בעד עצמם
|
|
|
|
| נשלח ב-19/3/2006 10:06 |
|
| |
הפכתם את 'רבין' ל'צפוני'?...
שכוייח על התמונות היפות!
|
|
|
|
| נשלח ב-19/3/2006 11:37 |
|
| |
קודם כל כל הכבוד.
למה אתם לא נותנים רשות להוריד את התמונות.?
ברצונינו לעשות בהם שימוש לתועלת, וגם אתם תזכו לעוד קצת חשיפה.
תודה רבה.
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
1 2 סך הכל 2 דפים.
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|