בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

חנות עולה בלהבות

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-19/3/2006 04:02 לינק ישיר 
חנות עולה בלהבות

רבי עקיבא פינת ירושלים



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/3/2006 04:22 לינק ישיר 

3 צוותי כיבוי אש מרמת גן יצאו לסיעה  לכבאות בני ברק בשריפת חנות. העשן שמשתחרר מהשריפה לוכד את דיירי הבנין מעל לחנות הכבאים של רמת גן ובני ברק מחלצים את הלכודים שבדירות. במקום 2 נטני"ם ו2 רגילים וכונני הצלה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/3/2006 09:38 לינק ישיר 

עוד פרטים
http://hydepark.hevre.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=1846907



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/3/2006 09:56 לינק ישיר 


אכן, הקריאה על השריפה התקבלה בסביבות השעה 03:50 לפנות בוקר.

בעקבות הדיווח על לכודים, הגיעו למקום (יצאו ממיטותיהם...) מתנדבי מד"א "הצלה" גוש-דן רבים, בנוסף לתורני הלילה.

במהלך פעולות הכיבוי פונו כל דיירי הבנין שהיה אפוף עשן.

בסיומו של האירוע פונה נפגע אחד משאיפת עשן במצב קל לתה"ש.

החנות הממוקמת ברח' רבי עקיבא 76 בבני-ברק, נשרפה כליל ונגרם נזק גם לדירה שמעליה.

יצויין, כי החנות כבר הוצתה בעבר וגם באירוע זה נתגלו חומרי בעירה סמוך לחנות. חוקרי משטרה וכיבוי חוקרים את נסיבות האירוע.

- - -

אבנר!

תודה על הדיווח הראשוני והעדכני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/3/2006 12:10 לינק ישיר 

יצוין כי החנות לא הוצתה בעבר!!

מה שכן הוצת בעבר זה החנות הסמוכה.

תמונות בדרך...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/3/2006 12:30 לינק ישיר 

מצורף קובץ

-- אין רשות להוריד את הסמל מהתמונות בשום פנים ואופן -- -------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/3/2006 12:31 לינק ישיר 

מצורף קובץ

-- אין רשות להוריד את הסמל מהתמונות בשום פנים ואופן -- -------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/3/2006 12:31 לינק ישיר 

מצורף קובץ

-- אין רשות להוריד את הסמל מהתמונות בשום פנים ואופן -- -------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/3/2006 12:32 לינק ישיר 

מצורף קובץ

-- אין רשות להוריד את הסמל מהתמונות בשום פנים ואופן -- -------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/3/2006 12:34 לינק ישיר 

מצורף קובץ

-- אין רשות להוריד את הסמל מהתמונות בשום פנים ואופן -- -------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/3/2006 12:35 לינק ישיר 

מצורף קובץ

-- אין רשות להוריד את הסמל מהתמונות בשום פנים ואופן -- -------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/3/2006 12:35 לינק ישיר 

מצורף קובץ

-- אין רשות להוריד את הסמל מהתמונות בשום פנים ואופן -- -------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/3/2006 12:35 לינק ישיר 

מצורף קובץ

-- אין רשות להוריד את הסמל מהתמונות בשום פנים ואופן -- -------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/3/2006 12:36 לינק ישיר 

מצורף קובץ

-- אין רשות להוריד את הסמל מהתמונות בשום פנים ואופן -- -------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/3/2006 12:36 לינק ישיר 

מצורף קובץ

-- אין רשות להוריד את הסמל מהתמונות בשום פנים ואופן -- -------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/3/2006 12:37 לינק ישיר 

מצורף קובץ

-- אין רשות להוריד את הסמל מהתמונות בשום פנים ואופן -- -------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > חנות עולה בלהבות
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 לדף הבא סך הכל 2 דפים.

bholext