בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

זבוטינסקי השומר ת.ד.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-22/3/2006 14:48 לינק ישיר 
זבוטינסקי השומר ת.ד.
מצורף קובץ

בטיפול דן 44

רוזנפלד עם דן 806

הצלה דן יש פרטים???????????????????????

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.

תוקן על ידי - צוות_צפון - 22/03/2006 15:00:45



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/3/2006 14:50 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.......... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/3/2006 14:52 לינק ישיר 

מצורף קובץ

......... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/3/2006 14:54 לינק ישיר 

מצורף קובץ

......... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/3/2006 14:56 לינק ישיר 

מצורף קובץ

......... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/3/2006 14:56 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/3/2006 14:57 לינק ישיר 

מצורף קובץ

........ אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/3/2006 14:59 לינק ישיר 

מצורף קובץ

......... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/3/2006 14:59 לינק ישיר 

מצורף קובץ

......... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/3/2006 15:04 לינק ישיר 

וכמובן גם אהרון מור מסינגר.... אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/3/2006 17:15 לינק ישיר 

נקודה למחשבה! 

בתמונה הראשונה הנפגע ללא צווארון וללא לוח ומסתובב חופשי ברגל ...
בתמונה השניה הולבש צווארון אך עדיין הוא מסתובב חופשי ...
בתמונה השלישית הוא כבר קשור היטב ומקובע ללוח תוך כדי עליה לאמבולנס ...
מה הוא יעשה עכשיו שהוא קשור ? איך הוא ילגום מבקבוק המים שהוא מחזיק ביד ?...

לדעתי תפעילו שיקול דעת מאשר להתאמץ ולסחוב היכן שלא צריך... ותנו לו לשתות כאוות נפשו...

נפגעים מהסוג הזה מעלים לאמבולנס ברגל! ורושמים בהערות הנפגע נמצא מסתובב בשטח... מתהלך... עלה בכוחות עצמו לאמבולנס... אגב אותו בחור גם ירד בבית החולים בכוחות עצמו... תוקן על ידי - witty - 22/03/2006 17:14:57



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-23/3/2006 21:16 לינק ישיר 

שמעת על המושג שנקרא כסת"ח...?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-23/3/2006 22:12 לינק ישיר 

ויטי, עצבנת אותי.

א. האם נפגע מתהלך ע"פ נוהל לא אמור לקבל צווארון ולוח גב ?

ב. האם לא קרה לך מעולם שרק לאחר שכנוע הסכים פצוע ללוח גב וצווארון?

ג. האם לא שמעת על מקרים של 'פצוע מתהלך - זכרונו לברכה' רק בגלל שהוא "התהלך"?

ד. איך לא העלית עלדעתך שהתמונות צולמו ברצף לפי השלבים?

ה. "כסת"ח" - האם הכיתוב בטופס ("מתהלך") היה עוזר למישהו במקרה ואח"כ היה בעיות ?

ו. במקרה ספציפי זה, התלונן הנפגע על כאבים כתוצאה ממכה חזקה באחורי הראש ובעורף?

ז.

את זה אני משאיר לך למלאות.

"מקצועיות" זה שם המשחק במד"א ר"ג בכלל ובהצלה גוש דן בפרט!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-24/3/2006 00:41 לינק ישיר 

חושב_ בכיר
ישר כוח על תגובתך!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/3/2006 02:43 לינק ישיר 

עיצבנתי אותך?!? אוי שיט... איזה באסה ... מה עושים ? אולי תשתה קצת מים קרים???

א. ע"פ נוהל גם כל מי שמקבל מכה הכי קטנה בראש צריך צוארון -לוח גב

ב. פצוע מתהלך? מתקופת היותי בשטח לא זכור לי ששכנעתי מישהו שנמצא! מתהלך! בשטח!

ג. אני מציע שתשאל בחדר מיון את רופא טראומה ותבקש תשובה מקצועית ולא תשובה שמסתכמת בכסת"ח!
   אני בטוח שהוא יענה לך מה שאני מנסה להסביר כאן ... ותוסיף ותשאל אותו כמה מקרים קרו שגילו פגיעה   בעמש"צ לפצוע שנמצא מתהלך. אגב ידוע לך שבמיון מחליטים להוריד קרש וצווארון גם ללא צילום רנטגן?

ד. מה הקשר לצורת הצילום ? אני הבנתי שהם צולמו בשלבים...

ה. א. חובה עליך לכתוב זאת, ושוב תשובה תקבל מהרופא במיון.

סעיפים ו-ז. שזה הכי חשוב-
נכון שבקורס חובשים יש שאלה כזו: "האם נפגע שנמצא מתהלך מוגדר כנפגע שאינו חשוד לפגיעת עמש"צ"?  והתשובה הנכונה היא: לא!
נכון שיש נוהל ונכון שיש פרוטוקולים אבל מעל לכל יש שיקול דעת וכל מקרה לגופו. חברה תבינו אתם לא רובוטים! ברפואה אין שחור ולבן! מקצועיות זה גם הרבה ניסיון וגם שיקול דעת !

אני סה"כ נתתי נקודה למחשבה לא חלקתי על העבודה של מי שמצולם שם ובטח שלא לעצבן אותך ...
רוצים לקשור? תקשרו! רוצים לסחוב? תסחבו. בסופו של דבר זו ההחלטה שלכם בשטח!

מה הקשר למד"א ר"ג? החברה בתמונה משם?
תוקן על ידי - witty - 24/03/2006 2:44:44



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-24/3/2006 10:13 לינק ישיר 

שלום לכולם אני יוסף ואני חדש <מתנדב הנוער בתמונה> אני הייתי בתאונה
שהגענו למקרה שאלנו את הנפגעת אם היא חשה בכאבים והיא אמרה שבצואר, בצד שמאל ובגב תחתון עזבו נהלים -מישהי אחרי תאונת אופנוע של 500 סמ"ק מתלוננת על כאבים בצואר? לא חשוב לקבע אותה? רק בגלל הסיכון זה לא שווה את זה? אם יקרה לה משהו? מי אחראי ? מד"א? הצלה? לכן תמיד עדיף לקבע
ועוד משהו היא ירדה מקובעת מלאה ללוח גב שהגענו לביה"ח ולא כמו שמישהו כתב שהיא ירדה מהאמבולנס בכוחות עצמה. קודם תבררו ליפני שאתם מדברים
שבת שלום לכולם

תוקן על ידי - yos_f - 24/03/2006 10:12:46



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > זבוטינסקי השומר ת.ד.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 לדף הבא סך הכל 2 דפים.

bholext