בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

הצטרפות

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-24/3/2006 05:41 לינק ישיר 
הצטרפות

שלום לכל חבריי בארץ סוף סוף הצטרפתי אליכם.
ובהזדמנות זאת רציתי בזאת להודיעכם כי נולדה לי בת בשעטומ"צ וכל מי שנמצא כרגע בארה"ב מוזמן בזאת לקידוש שיערך בביהמ"ד מקור ברוך - סערעט ויז'ניץ 1310-48 St.
מחכה שם פצצה של קידוש

חילי

תוקן על ידי - דן462 - 24/03/2006 5:39:56



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/3/2006 11:10 לינק ישיר 


- - - דרישת שלום חמה מאמריקה הרחוקה - - -

קבלו אותו - את יחיאל וייס הענק!

איפה היית כ"כ הרבה זמן?

מה שלומך? מה שלום הילדים?

החבר'ה אומרים שהם מתגעגעים לראות את ה'תקתוק' המהיר שלך באירועים השונים...

רגע, ומה עם ברכה?

מזל טוב, מזל טוב, מזל טוב!

תזכה לגדלה לבעל תורה לחופה ולמעשים טובים, מתוך עושר ונחת וכל טוב!

- - -

שלח לנו כאן כמה שרידים מפצצת הקידוש...

אם לא את זה, אז לפחות זויות שונות של אירועים מ'עולם המושגים שלנו' באמריקה הגדולה...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/3/2006 08:07 לינק ישיר 

חילי - היקר -   אתה חסר !!

עזוב את ארץ הנכר,
    ותחזור לאזור המוכר..

ברכות ואיחולים לבביים,
   להולדת הבן על הבנים..

שתזכו לגדלו לתורה לחופה ולמעשים טובים,
   ותרבו רב נחת מכל הילדים לעולמים ..


ש.בוקשפן .



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/3/2006 23:20 לינק ישיר 

היי גם אני מצטרף לנ"ל



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > הצטרפות
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext