היום בסביבות השעה 9:00 התקבלה הודעה
רמת גן: ארבעה צוותי כיבוי הוזעקו לדליקה שפרצה בכיתה בבית ספר 'אוהל שם' - אין נפגעים |
|
|
ארבעה צוותי כיבוי, מאיגוד ערים לכבאות והצלה ברמת-גן, הוזעקו לדליקה שפרצה בכיתה, בבית הספר 'אוהל שם' ברחוב רוקח בעיר. על פי הדיווח כיתה נשרפה ואנשי בית-הספר פינו את הילדים. הכבאים במקום בודקים את נסיבת פריצת האש. | hnn
|
|