סתם בסוף המשטרה לא נתנה אישור להכנס לדירה כי לא היה בטוח ב100% שיש מישהו בדירה אבל ראיתי 3 חברי הצלה מצוות צפון שבאו עם אמבולנס של מד"א ונשארו בלי עבודה אז ישר כוח לצוות צפון