הבוקר: החייאה מוצלחת ע"י כוננים בר"ג
הבוקר בשעות לפנה"צ התקבל דיווח על אשה מחוסרת הכרה, ברח' רש"י בר"ג.
כונני מד"א "הצלה" גוש-דן מיחי' האופנועים גואל כהן ואברהם גוטסמן, הגיעו למקום במהירות ודיווחו כי הם מתחילים בפעולות החייאה.
צוות נט"ן מד"א מתחנת ר"ג, שהצטרף אליהם עבר להחייאה מתקדמת שכללה מתן תרופות.
לאחר מס' מאמצים הוכתרה ההחייאה כמוצלחת ב"ה והחולה פונתה לביה"ח.
|
|