בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

הבוקר: החייאה מוצלחת ע"י כוננים בר"ג

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-28/3/2006 13:18 לינק ישיר 
הבוקר: החייאה מוצלחת ע"י כוננים בר"ג


הבוקר בשעות לפנה"צ התקבל דיווח על אשה מחוסרת הכרה, ברח' רש"י בר"ג.

כונני מד"א "הצלה" גוש-דן מיחי' האופנועים גואל כהן ואברהם גוטסמן, הגיעו למקום במהירות ודיווחו כי הם מתחילים בפעולות החייאה.

צוות נט"ן מד"א מתחנת ר"ג, שהצטרף אליהם עבר להחייאה מתקדמת שכללה מתן תרופות.

לאחר מס' מאמצים הוכתרה ההחייאה כמוצלחת ב"ה והחולה פונתה לביה"ח.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > הבוקר: החייאה מוצלחת ע"י כוננים בר"ג
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext