בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

לא עצרה באדום, הר סיני / עוזיאל.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-2/4/2006 11:50 לינק ישיר 
לא עצרה באדום, הר סיני / עוזיאל.
מצורף קובץ



האמת זה מאחרי פורים אבל . ..  עכשיו התמונות כאן.





דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/4/2006 11:50 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.. -------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/4/2006 11:58 לינק ישיר 

מצורף קובץ

... -------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/4/2006 11:59 לינק ישיר 

מצורף קובץ

... -------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/4/2006 12:00 לינק ישיר 

מצורף קובץ

... -------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/4/2006 13:40 לינק ישיר 

לא עצרה באדום??????????????


לא זכור לי על רמזור בצומת ההיא.


אולי לא עצרה בעצור?!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-4/4/2006 10:19 לינק ישיר 


אל תנסה לערער על חוש ההתמצאות במרחב של "צוות דרום" המכיר כל שעל בזירה שלו.

להזכירך, במקום יש תמרור "עצור".

הוא בצבע אדום, הלא כן?!




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/4/2006 10:22 לינק ישיר 

.. איש לאחיו יאמר חזק ..

הצלה_דן   - הצלת אותי .. . . .ח.ח.ח.ח. -------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > לא עצרה באדום, הר סיני / עוזיאל.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext