|
|
| נשלח ב-3/4/2006 13:40 |
|
| |
לא עצרה באדום??????????????
לא זכור לי על רמזור בצומת ההיא.
אולי לא עצרה בעצור?!
|
|
|
|
| נשלח ב-4/4/2006 10:19 |
|
| |
אל תנסה לערער על חוש ההתמצאות במרחב של "צוות דרום" המכיר כל שעל בזירה שלו.
להזכירך, במקום יש תמרור "עצור".
הוא בצבע אדום, הלא כן?!
|
|
|
|
| נשלח ב-4/4/2006 10:22 |
|
| |
.. איש לאחיו יאמר חזק ..
הצלה_דן - הצלת אותי .. . . .ח.ח.ח.ח.
--------------------------------------------------------------------------------
- - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|