תגובתי:
1. יישר כוח על הנסיון להחייאה מוצלחת , ונקווה שבפעמים הבאות זה גם יחזיק יותר זמן , כי לצערנו בחדר מיון נקבע מוות , ואפילו נערכה הלוויה עוד באותו הערב. 2. יישר כוח לצוות שביצע החייאה , על התאורה בלוויה. 3. כתוב " טוב שכן טוב מאח רחוק" , "וטוב שם טוב משמן טוב"
ולחברי "הצלה" נאמר שתשיכו להיות "שם טוב" כי אי אפשר בלעדיכם.
|
|