פיגוע קשה בתחנה המרכזית הישנה בת"א אירע היום בשעות הצהריים.
מחבל מתאבד פוצץ את עצמו בדוכן השווארמה "ראש העיר" מעט אחרי השעה 13:30, בדיוק במקום בו התרחש הפיגוע הקודם במקום. אלא שהפעם, מדובר היה בפיצוץ חזק - וגם קטלני - הרבה יותר.
מיד עם קבלת ההודעה על הפיצוץ יצאו למקום כוחות מד"א גדולים ועשרות מתנדבי "הצלה" גוש-דן.
אמבולנס ראשון שהגיע למקום (דן 45) היה מאוייש בכונן מד"א "הצלה" גוש-דן שלמה אילוז אשר לקח פיקוד ראשוני על האירוע.
תוך זמן קצר הגיעו למקום ניידות מד"א רבות שהחלו בסיוע מתנדבי "הצלה" גוש-דן בפינוי הנפגעים מהזירה לבתי החולים השונים.
בסיכומו של הפיגוע נמנו: 67 נפגעים. בהם: 8 הרוגים 6 קשה 16 בינוני 37 קל אשר פונו לבתי החולים השונים.
- - -
ולמי ששאל: הכתיבה המאוחרת נבעה מיציאתם של המתנדבים לאירוע ו/או שהייתם של המתנדבים בחברת בני משפחותיהם בחג. נכתב בקצרה - מפני קדושת המועד!
|
|