בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

תמונות מה.ד. הקטלנית בכביש 443

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-20/4/2006 20:45 לינק ישיר 
תמונות מה.ד. הקטלנית בכביש 443

קישור לתמונות מזירת האירוע
http://www.nettonet.co.il/jewishpix.asp



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/4/2006 21:15 לינק ישיר 

מצורף קובץ

הצלה גוש דן בזירת האסון



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-20/4/2006 21:16 לינק ישיר 

מצורף קובץ

חילוץ זק"א



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-21/4/2006 01:58 לינק ישיר 

מצורף קובץ

3



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-21/4/2006 11:39 לינק ישיר 

עבדכם הנאמן היה בתאונה- היו שם המון כונני הצלה- מקרית ספר ועוד....
את "הצלה גוש דן" דווקא לא ראיתי שם....
אם הם באמת היו שם אולי תפרטו שמות כמו שאתם תמיד עושים?.....

אני מחכה.....

שבת שלום!



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-21/4/2006 12:57 לינק ישיר 


את ה"נאה דורש" קיימת, ותשובה הנה קיבלת...

היו במקום לפחות 3 מתנדבים:
מרדכי ויסלובסקי - שהה בקרית ספר הסמוכה והגיע תוך זמן קצר למקום.
חיים זלצר - נראה במרכז התמונה הראשונה.
<? עלום שם ?> - נראה בתמונה האחרונה, משמאל.

שבת שלום!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/4/2006 13:42 לינק ישיר 

אכן יפה יפה!
3 זה מכובד ונאה! יישר כוח!



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-21/4/2006 15:52 לינק ישיר 


אכן כן!

התשובה המפורטת אותה ביקשת, באה רק לאחר ש'משום מה' קשה היה לך להבחין בתמונות שבאשכול זה במתנדבי "הצלה" גוש-דן. על-כן הרגשנו צורך לבאר ולפרט. והפירוט ניתן רק ע"פ התמונות ולא על ע"פ ידע כי אמנם יתכן שהיו יותר, אולם לא זו מטרתנו.

כי אנו לא נכתוב שעשרות חובשים מאתנו היו באירוע.
אנו לא נתעלם מהימצאותם וסמיכותם של כונני הצלה קרית ספר לזירת האירוע.
אנו נהיה ריאליים וכאשר דווח ברשת ה'מירס' שבמקום ישנו פקק תנועה גדול וככה"נ רוב הנפגעים הם קלים, יצאו למקום רק כוננים אשר היו במרחק נגיש לאירוע.
וכאחד שהיה במקום האירוע וודאי ראית כמה חובשים הסתובבו שם שהפכו את האירוע לאר"מ.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/4/2006 16:34 לינק ישיר 

שרגא כונן דן 388 היה גם במקום!
העין רואה מה שהיא רוצה לראות ואם יש לך בעיה בנושא תעבור לפורום של הצלה ישראל ותראה בוידאו את המובטלים של קרית ספר (כונני הצלה) מסתובבים בלא מעש.

סליחה הם כן עשו משהו, הם שמו צווארונים הפוכים על הנפגעים.... וד"ל.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-21/4/2006 18:20 לינק ישיר 

חבר'ה חבר'ה! אחד אחד!!

יפה שלא כתבתם שעשרות כונני "הצלה גוש דן" לא היו באירוע- ועקב זה שבאמת רק לאחד או שניים היה כתוב על הווסט "הצלה גוש דן" ולכן לא ראיתי בתאונה את השניים הספציפים הנ"ל מתוך כל המיליון ואחד כוננים שהגיעו- ועל כן- התנצלתי ואנ ימתנצל שנית על הוצאת דיבה סתם ואומר יישר כוח!
נכון שבאמת היה שם אר"מ (אם לא מגה אר"מ ) וזה אכן לא יפה ולא מקצועי לחלוטין שמתוך המון כוננים וחובשים לפחות חצי עמדו ליד המשאית בחוסר מעש למרות הימצאות פארמדיק (לפחות אחד!) ורופא (לפחות אחד!) ליד הנהג הפצוע והלכוד- ועל כן יש ללמוד מכך- אבל ביננו- אצלכם זה לא ככה? להחייאה לא יגיעו המון המון ויישארו...
ולת.ד. לא נראה פתאום שמונה כוננים (לפחות) לוקחים פצוע על קרש גב- כדי להראות שהם היו שם!

אני שואל משיא הסקרנות ולא בא להקניט אף אחד!
רק  רוצה תשובות



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-23/4/2006 13:36 לינק ישיר 


אנו מעריכים את כנותך והתנצלותך.

אנו באופן עקרוני משתדלים לדייק בעובדות ולא להתפאר בדבר לא-לנו ו/או להתעלם מנוכחותם ותרומתם של אחרים.

לגבי מה ששאלת -
אכן, בהחייאה או בת.ד. קשה תוכל לראות 4-5 כוננים שמגיעים לסייע ולהציל חיים (ובדרך כלל יש לכולם מה לעשות). יתכן גם שיהיו מקרים בודדים בהם ישתתפו כוננים רבים יותר, אולם לא תהיה זאת 'כל' החייאה או 'כל' תאונת דרכים. ובדרך כלל גם בפעמים אלו, הרי זה רק משום ששניים-שלושה מהם הגיעו יחד. אולם עד סיום המקרה עוזבים אלו שרואים כי שהותם מיותרת.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > תמונות מה.ד. הקטלנית בכביש 443
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext