אתמול ביום שני בערב נגנב מדן 47 פלאפון של חברות סלקום (נוקי כמו של עובדים) צביקה פיק כל מי שיודע משו מתקבש לפנות לחזי במירס 4*50031 או לערן גוטמן (עובד בתחנה) תודה רבא
הנל נמצא