"פתח לנו שער"כך זועקת אחת הכותרות הראשיות באתר "בחדרי חרדים".בכתבה מובאים הסיפורים שארעו לאחרונה במקוואות טהרה בב"ב, בהם הותקנו שערים אוטומטיים המגבילים את הכניסה לבעלי כרטיס מגנטי בלבד.מתנדבי מד"א "הצלה" גוש-דן שהוזעקו לאחרונה לכמה מקרי חירום בתוך המקוואות התקשו להיכנס פנימה בגלל אותה דלת אוטומטית.מימד חמור ביותר קיבלה עובדה זו, במקרה שאירע ביום שישי האחרון במקווה ברח' אבני נזר בב"ב, שם איבד הכרתו אדם מבוגר כבן 70.בהשגחה פרטית שהה באותה עת במקווה מתנדב "הצלה" גוש-דן ר' בנימין פרידמן שמשה אותו מהמים והחל בפעולות מצילות חיים. מתנדבים נוספים וצוות מד"א שהגיע למקום התקשו להיכנס עד אשר נפרצה דלת החירום דרכה גם פונה הנפגע.http://masoret.hevre.co.il/hydepark/item.asp?id=1538&cat_id=1