יפה, אבנר!
אנו שמחים לראות את רענננותך בשובך לפורום, אם זה בדיווחים חדשים ואם זה בעדכונים טריים.
אכן, בערב שבת דווח על שריפה בבנין ברח' בן-פתחיה / רבי עקיבא בב"ב.
מדובר היה בשריפה שפרצה באתר אנטנות סלולריות שעל גג הבניין.
כאמור, האירוע הסתיים ב"ה ללא נפגעים.
|
|