בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ר"ג: פיצוץ על רקע פלילי באזור הבורסה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-24/5/2006 12:32 לינק ישיר 
ר"ג: פיצוץ על רקע פלילי באזור הבורסה


לפני זמן קצר נשמע פיצוץ באזור הבורסה בר"ג.

מתנדבי מד"א "הצלה" גוש-דן ששמעו וחשו בכך, מיהרו לברר את הדבר מול מוקד מד"א אזור דן.

לאחר בדיקה התברר כי מדובר ככל הנראה בפיצוץ על רקע פלילי במכון לשטיפת רכבים.

האירוע הסתיים ב"ה ללא נפגעים, נכון לרגע זה.

המשטרה חוקרת אם הפיצוץ היה במכונית או בבלון גז.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/5/2006 12:41 לינק ישיר 


עדכון:

הפיצוץ אירע במכון לשטיפת רכבים ברח' שפע טל בגבעתיים (סמוך לגשר שיפמן שליד הבורסה).

בעקבות דיווח של כונן מד"א מאזור איילון, שוגר לשם רק נט"ן מד"א שווידא שמדובר בארוע על רקע פלילי ללא נפגעים ב"ה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/5/2006 13:27 לינק ישיר 

מצורף קובץ


זירת הפיצוץ.

תמונות, קטעי וידיאו ופרטים נוספים:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3254589,00.html



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/5/2006 11:24 לינק ישיר 

מצורף קובץ


וזו מהזוית הבלעדית של דן לוין



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/5/2006 11:27 לינק ישיר 

מצורף קובץ

~



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/5/2006 11:28 לינק ישיר 

מצורף קובץ

~



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/5/2006 11:30 לינק ישיר 

מצורף קובץ


המתנדב שלמה וייספיש עם 'כובע' אחר... (בתפקיד מסווג...)





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ר"ג: פיצוץ על רקע פלילי באזור הבורסה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext