בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

נפל מגובה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-31/5/2006 21:59 לינק ישיר 
נפל מגובה


באשדוד

מכשיר המירס של חברי "הצלה אשדוד" : 

"הצלה אשדוד" נשמע קולו המונטוני של הקצמ"ש אריק מארק יש לנו מקרה ברובע י"ג בביה"ס מקיף ח' יש שם נפילה מגובה בהכרה לא כ"כ ברור  מי שמגיע שידווח .
שני כונני "הצלה אשדוד"  מדווחים בדרך עובר עוד דקה ואחד כבר סוגר מקום.
דווח מידי אומר הקצמ"ש .
 מדובר בבן 15 שנפל מגובה של יותר משני קומות מעורפל הכרה מדווח הכונן ומתחיל בטיפול ראשוני .
בהמשך מגיע למקום  לכיש 14 בראשות הפראמדיק איגור ארטל ומורה להעמיס את הפצוע לנט"ן בדחיפות.
 לכיש מ14 .
שומעים איגור דווח .
אנו מפנים פצוע במצב קשה עם חשד לפגיעת ראש לטראומה בתל השומר נא להודיע להם .




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/6/2006 08:56 לינק ישיר 

ל-  דעה_אחרת   ברשותך אני יוסיף עוד קצת.

וזאת בנוסף לכך שבאותו הזמן טיפלו המתנדבים בו זמנית בעוד שני ארועים .
הראשון : של מחוסר הכרה שיצא למקום כונן (הנט"ן היה רחוק) והתברר שמדובר במוות של מספר שעות.

והשני: של תאונה בכביש עזריקם-שתולים שנמצא פצוע ליד רכב מעוך מהתהפכות , והפצוע אומר שהיו עמו עוד שני אנשים.

למקום הוזעקו עוד מתנדבים לצורך סריקות בשדה קוצים גבוהים , ובשטח מלא בורות, וחשש רציני של נחשים ועוד מרעין בישין.        וללא ציוד התאורה המיוחד של החברים הדבר לא היה מתאפשר.

ראוי לציין מתנדב הצלה בני-ברק ששכחתי את שמו שהיה במקום . נראה לי שהוא הגיע ראשון, גם טיפל בצורה יוצאת דופן . גם היה לו פנס, ובעצם עזר לנו רבות. תודה יישר כוח.

חג שמח לכולם.





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/6/2006 10:54 לינק ישיר 

מי היה המתנדב מהצלה גוש דן ?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/6/2006 11:17 לינק ישיר 


תן לנו בבקשה עוד פרטים (מראהו / מראה רכבו וכד') והחבר'ה יבדקו מיהו זה שהעיז שלא לשתף אותנו בסיוע שהגיש כתף אל כתף עם מתנדבי "הצלה אשדוד - לכיש".

זה שרבים ממתנדבי "הצלה" גוש-דן הם צנועים ואינם מתגאים במעשיהם, הדבר כבר ידוע. אבל העובדה שסייע לכם בתאונה קשה זו מן הראוי היה שתובא לידיעתנו.

אז, פרטים בבקשה!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/6/2006 16:29 לינק ישיר 

קאלק צנועים..........!!!! ארבעה כללים בחיים: לחבר אוהבים, לחסר אוייבים, להכפיל חברים, לחלק את הטוב גם לאחרים



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-4/6/2006 11:03 לינק ישיר 


זרועות המודיעין נידבו את המידע הבא:

המדובר הוא במתנדב יעקב פרטיג.

 כעת מתברר מה מקור ההצטנעות בסיפור זה...

יישר-כח!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/6/2006 12:17 לינק ישיר 

קובי היקר !!

מי שבורח מהכבוד - הכבוד רודף אחריו !!!

חזק ואמץ !!




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/6/2006 20:58 לינק ישיר 

מה עם יוסי לנדא? הוא לא היה בשום אירוע?.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/6/2006 09:59 לינק ישיר 

אמנם מיודענו יוסי לנדאו לא נכח באירוע... אבל שליחו הנהג הנאמן עם רכב "לנדאו אקספרס" היה . ועם פרוזקטור /פנס רב עוצמה עם פול אנרגיה כמו שהוא יודע... שכחתי את שמו  אחלה גבר אתה!!!!




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > נפל מגובה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext