השאלטר ירד וצוות נט"ן נתקע במעלית
זה קרה לפני זמן קצר ברח' זבוטינסקי 7 בחולון.
צוות נט"ן עלה במעלית הבניין, בדרכו לאדם שהיה שרוי בחוסר הכרה.
לפתע, במסגרת הפסקות החשמל היזומות המבוצעות בימים אלו ברחבי הארץ, הורד השאלטר בדיוק באזור זה וצוות הנט"ן נתקע במעלית בין הקומות.
מוקד מד"א איילון שלח צוות נט"ן נוסף לעזרת החולה, כשבקמביל הוא אף הזעיק צוות חילוץ מאנשי כיבוי-אש לעזרת הצוות שנתקע במעלית.
אולם כפי שכבר קרה במס' מקרים בימים האחרונים, גם כאן גבתה הפסקת החשמל היזומה חיי אדם, ולאותו אדם מחוסר הכרה נקבע מוות ל"ע.
|
|