בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

השאלטר ירד וצוות נט"ן נתקע במעלית

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-6/6/2006 13:08 לינק ישיר 
השאלטר ירד וצוות נט"ן נתקע במעלית


זה קרה לפני זמן קצר ברח' זבוטינסקי 7 בחולון.

צוות נט"ן עלה במעלית הבניין, בדרכו לאדם שהיה שרוי בחוסר הכרה.

לפתע, במסגרת הפסקות החשמל היזומות המבוצעות בימים אלו ברחבי הארץ, הורד השאלטר בדיוק באזור זה וצוות הנט"ן נתקע במעלית בין הקומות.

מוקד מד"א איילון שלח צוות נט"ן נוסף לעזרת החולה, כשבקמביל הוא אף הזעיק צוות חילוץ מאנשי כיבוי-אש לעזרת הצוות שנתקע במעלית.

אולם כפי שכבר קרה במס' מקרים בימים האחרונים, גם כאן גבתה הפסקת החשמל היזומה חיי אדם, ולאותו אדם מחוסר הכרה נקבע מוות ל"ע.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/6/2006 12:00 לינק ישיר 

זה בגלל התאריך!! ה-06/06/06
זה היום של כת השטן...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > השאלטר ירד וצוות נט"ן נתקע במעלית
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext