בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

תזכורת: הערב השתלמות טראומה (3) בר"ג

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-7/6/2006 18:33 לינק ישיר 
תזכורת: הערב השתלמות טראומה (3) בר"ג


מתנדבים יקרים!

להזכירכם, הערב בשעה 19.30 תתקיים השתלמות (מס' 3) בנושאי טראומה
בתחנת מד"א ר"ג.

ההרצאה תימסר ע"י הפאראמדיק המהולל מדריך בחסד עליון מר תומר גולן.

אז, להתראות
חיים אדלהייט
יו"ר ועד המתנדבים ואחראי כוננים
תחנת מד"א ר"ג




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > תזכורת: הערב השתלמות טראומה (3) בר"ג
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext