בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

תרגיל במתם הבורסה ר"ג

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-14/6/2006 16:04 לינק ישיר 
תרגיל במתם הבורסה ר"ג

בני ברקים א"א לעבור בבקשה לגל 3 תודה. בקע קולו של קמב"ץ צוות צפון מר שמעון אטינגר היקר..
נו נו כולם עברו או קי... שימו לב מתחיל אטינגר וכבר על בדעתי כי הנה עוד התרעה חמה חהמ עומדת על הפרק.. אבל לא...חברה תרגיל עם כיבוי אש ר"ג ואיתנו בתור צוותי מד"א וכו' וכו' בקיצור עד שלב זה לא נראה כל נוכחות....




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/6/2006 11:02 לינק ישיר 

מצורף קובץ


זויות צילום כאלו ואחרות של המקצוען דן לוין, ראו באתר החדשות החמות:
http://www.hnn.co.il/index.php?module=albums;task=view;id=727



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/6/2006 11:03 לינק ישיר 

מצורף קובץ


מוטי בנה"ז...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/6/2006 11:03 לינק ישיר 

מצורף קובץ


מוטי בפעולה...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/6/2006 11:04 לינק ישיר 

מצורף קובץ


רגע של מנוחה...




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > תרגיל במתם הבורסה ר"ג
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext