למי שלא שמע, השבוע התקיימה תחרות ALS ארצית באזור הצפוןhttp://www.mdais.org/main/siteNew/index.php?langId=3&page=38&stId=3279http://www.101.org.il/v3/forum/show.asp?Messageid=45123
מר אספירין הנכבד!בטוחים אנו שייצגת אותנו בכבוד יחד עם שאר החברים.אולי תעניק לנו ברוחב ליבך מעט תמונות בהם נוכל לשזוף את עינינו (לפחות מצוותות אזור דן...).אולי תשתף אותנו ברוחב דעתך בחלק מהמקרים שלובנו / תורגלו שם...ומה היו התוצאות?