בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

'נזכר שעכשיו לילה, ונשכב על הצד'...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-15/6/2006 11:08 לינק ישיר 
'נזכר שעכשיו לילה, ונשכב על הצד'...
מצורף קובץ


זה קרה במהלך השבוע האחרון.

רכב שטח התהפך בסמוך ליציאה מבני-ברק.

מוקד מד"א ירקון הזניק למקום את כונני "הצלה" גוש-דן שטיפלו במס' פצועים קל.

תמונות נוספות, באתר ה'חם':
http://www.hnn.co.il/index.php?module=albums;task=view;id=712



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/6/2006 11:09 לינק ישיר 

מצורף קובץ

~



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/6/2006 11:09 לינק ישיר 

מצורף קובץ

~



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > 'נזכר שעכשיו לילה, ונשכב על הצד'...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext