זה קרה במהלך השבוע האחרון.רכב שטח התהפך בסמוך ליציאה מבני-ברק.מוקד מד"א ירקון הזניק למקום את כונני "הצלה" גוש-דן שטיפלו במס' פצועים קל.תמונות נוספות, באתר ה'חם':http://www.hnn.co.il/index.php?module=albums;task=view;id=712
~