הולך רגל נפצע קשה מפגיעת אוטובוס בר"ג     הולך רגל כבן 45 נפצע אתמול באורח קשה מפגיעת אוטובוס ברחוב אבא הלל בר" /> פורום: הצלה בני ברק וגוש דן - ת.ד קשה ברמת גן – בחדרי חרדים
בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ת.ד קשה ברמת גן

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-16/6/2006 01:20 לינק ישיר 
ת.ד קשה ברמת גן

*:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /> 


הולך רגל נפצע קשה


מפגיעת אוטובוס בר"ג


 


 


הולך רגל כבן 45 נפצע אתמול באורח קשה מפגיעת אוטובוס ברחוב אבא הלל ברמת גן. האיש טופל בידי מתנדבי "הצלה גוש דן"  אמיתי מוסקט צוות צפון,שרגא בוקשפאן צוות דרום,אליסף שגיב צוות מרכז.  והועבר ע"י נט"ן במצב מחוסר הכרה  עם פגיעת חזה לבית החולים "איכילוב" בתל אביב.


 




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/6/2006 12:24 לינק ישיר 

מצורף קובץ


תודה על העדכון.

על אמבולנס מד"א - ערן גוטמן וצוותו.

על נט"ן ר"ג - הפאראמדיק רובי מוצפי, הנהג חיים שטיינברג ורופא.

תמונות נוספות, באתר ה'חם':
http://www.hnn.co.il/index.php?module=albums;task=view;id=734



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/6/2006 12:29 לינק ישיר 

מצורף קובץ


למרות, ואולי בגלל משקפי השמש, ניתן לזהות בבירור את המתנדב הנמרץ אליסף שגיב.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/6/2006 12:29 לינק ישיר 

מצורף קובץ

~



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/6/2006 12:31 לינק ישיר 

מצורף קובץ


ה'עכביש' שצץ על שמשת האוטובוס כתוצאה מהפגיעה.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/6/2006 00:17 לינק ישיר 

אני יכול לאמר דבר אחד מי ששלח את התמונה של ערן אם חולצה בחוץ (שהגב יודעים מי זה כבר) שיודע שכל עובדים בתחנה לא מרשים לו לצלם אותם יותר ועכשיו אולי אנשיים בהצלה יתחילה להבין למה עובדים (ואני לא מדבר בשם כל עובדים אני מדבר ממש ששמעתי היום בתחנה ) לא סובלים אותם



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ת.ד קשה ברמת גן
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext