בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

פעוט נפצע קשה מאוד מפגיעת אופנוע ברחוב רבי עקיבא

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-2/7/2006 02:21 לינק ישיר 
פעוט נפצע קשה מאוד מפגיעת אופנוע ברחוב רבי עקיבא

בן 2





*-- _sTitle *





       נפצע קשה מאוד מפגיעת אופנוע ברחוב רבי עקיבא. רוכבי האופנוע, שהגיעו להתגרות - נמלטו

ילד בן 2 נפצע קשה מאוד מפגיעת אופנוע ברחוב רבי עקיבא 37 בבני-ברק.מתנדבי הצלה גוש-דן שרוליק הרשטיק , ישראל פישר , משה רוזנפלד,  טיפלו בילד והוא הועבר במצב קשה מחוסר הכרה עם חשד לפגיעת ראש באמבולנס 45 צוות צפון, לחבירה עם נט"ן לבית החולים 'בילינסון' בפתח-תקווה.

המקרה הטראגי אירע כ- 5 דקות  לפני צאת השבת. מספר פרחחים הגיעו 3 רכובים על אופנועים אל תוככי העיר בני-ברק, כדי להתגרות בתושבים. האופנוענים החלו לנסוע בפראות ברחובות העיר, עד שאחד מהם פגע בילד בן שלוש. מיד לאחר הפגיעה בילד החבורה נמלטה מהמקום.

הפרחחים תכננו כנראה היטב את מעשיהם, שכן מספר הרישיון של האופנוע הוסתר.

המשטרה חוקרת.






דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > פעוט נפצע קשה מאוד מפגיעת אופנוע ברחוב רבי עקיבא
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext