פציעה לאחר שוד ב"ב
בני ברק: אלמוני שדד קבצן בבית כנסת ופצע אותו באורח קל לאחר שהשפריץ עליו גז מדמיע
אלמוני שדד את ארנקו של קבצן בבית כנסת ברח' רשי בבני ברק ופצע אותו באורח קל לאחר שהשפריץ עליו גז מדמיע, בארנק היו כ-3000 ש"ח. מתנדבי "הצלה גוש-דן" טיפלו בו במקום ואמבולנס של מד"א פינה אותו לבית החולים תל השומר. המשטרה פתחה בסריקות לאיתור השודד.
|
|