בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

נפטרה הילדה שהתחשמלה לפני כשבועיים בב"ב.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-9/7/2006 10:57 לינק ישיר 
נפטרה הילדה שהתחשמלה לפני כשבועיים בב"ב.


צר לנו ובלב כבד וכואב על גל האסונות הפוקד אותנו לאחרונה, מצטרף המקרה הזה לעוד מקרים לא מובנים שאנו עדים לכך בימים האחרונים:

הלילה נפטרה לבית עולמה התינוקת שהתחשמלה בביתה לפני כשבועיים בעת שכבל חשמל חשוף נגע בתריס ופצע את התינוקת באופן קשה מאד.

בתפילה וזעקה לבורא עולם שיאמר לצורותינו די !!!!!!!!

לכתבה על האירוע:
http://masoret.hevre.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=1964256

--------------------------------------------------------------------------------

- - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > נפטרה הילדה שהתחשמלה לפני כשבועיים בב"ב.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext