אמש: 2 נורו ונפצעו קשה וקל בבני ברק
מצורף קובץ 2 בני אדם עולים מחבר העמים נורו אתמול בסביבות השעה 23:30 ברחוב זבוטינסקי מול רחוב הרצל בבני ברק, כפי הנראה עקב סיכסוך.
עד ראיה סיפר: "עברתי בסמוך כאשר לפתע שמעתי לפחות 5 יריות ראיתי את 2 היורים רצים ובורחים, אמרתי לשוטרים שהגיעו תוך דקה למקום לאיזה כיוון הם ברחו"
אחד נפצע באורח קשה עקב פגיעת חזה בנוסף ל2 פגיעות נוספות. טופל ע"י מתנדבי הצלה גוש-דן והועבר ע"י אט"ן נפחא בפיקודו של ערן גוטמן לחדר הטראומה בתל השומר.
השני נפצע באורח קל בכתפו , טופל כאמור ע"י מתנדבי הצלה והועבר ע"י כונן טיפול נמרץ ששי מוהדב כשמתנדב הצלה תפס את המושכות .
שילוב הפעולה הגמישות והזריזות שוב הוכיחו כי מתנדבי הצלה גוש -דן מצילים חיים !
המשטרה עצרה שלושה חשודים שניים תושבי הדרום ואחד תושב חולון החשודים בביצוע הירי.
לתמונות ב- HNN ! http://www.hnn.co.il/index.php?module=albums;task=view;id=983
--------------------------------------------------------------------------------
- - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -

|
|