בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

אמש: 2 נורו ונפצעו קשה וקל בבני ברק

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-2/8/2006 12:23 לינק ישיר 
אמש: 2 נורו ונפצעו קשה וקל בבני ברק
מצורף קובץ


2 בני אדם עולים מחבר העמים נורו אתמול בסביבות השעה 23:30 ברחוב זבוטינסקי מול רחוב הרצל בבני ברק,
כפי הנראה עקב סיכסוך.

עד ראיה סיפר: "עברתי בסמוך כאשר לפתע שמעתי לפחות 5 יריות ראיתי את 2 היורים רצים ובורחים, אמרתי לשוטרים שהגיעו תוך דקה למקום לאיזה כיוון הם ברחו"

אחד נפצע באורח קשה עקב פגיעת חזה בנוסף ל2  פגיעות נוספות. טופל ע"י מתנדבי הצלה גוש-דן והועבר ע"י אט"ן נפחא בפיקודו של ערן גוטמן לחדר הטראומה בתל השומר.

השני נפצע באורח קל בכתפו , טופל כאמור ע"י מתנדבי הצלה והועבר ע"י כונן טיפול נמרץ ששי מוהדב כשמתנדב הצלה תפס את המושכות .

שילוב הפעולה הגמישות והזריזות שוב הוכיחו כי מתנדבי הצלה גוש -דן מצילים חיים !

המשטרה עצרה שלושה חשודים שניים תושבי הדרום ואחד תושב חולון החשודים בביצוע הירי.

לתמונות ב- HNN !
http://www.hnn.co.il/index.php?module=albums;task=view;id=983 -------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/8/2006 12:24 לינק ישיר 

מצורף קובץ

... -------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/8/2006 15:06 לינק ישיר 
המשטרה עצרה 3 חשודים



מהמשטרה נמסר ש 3 חשודים 2 תושבי הדרום ו 1 תושב חולון נעצרו בחשד לביצוע הירי, השלושה נעצרו לחקירה.
www.hnn.co.il



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-2/8/2006 15:09 לינק ישיר 

כן מקפיא .

זה כבר כתוב בגוף ההודעה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/8/2006 10:33 לינק ישיר 
אני קורא וצוחק ... נמאס להגיב לבולשיט

...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-4/8/2006 11:18 לינק ישיר 

  א. שכחתם את יובל ,שהיה על איזה תקן בדיוק?
  ב. שריף יצא בדיוק מחדר ניתוח והגיע ישירות לשם?




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/8/2006 19:29 לינק ישיר 

הצוות אט"ן היה ברשות ארז פגול ולא ערן גוטמן כמו שכתוב



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > אמש: 2 נורו ונפצעו קשה וקל בבני ברק
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext