|
בעקבות דיווח על קטטה ברחוב שלמה המלך בבני ברק הגיע למקום אמבולנס השייך לארגון הצלה גוש דן. אחד המתנדבים החל לטפל בפצוע, אך במהלך מתן הטיפול ניסה מעורב נוסף בקטטה להיכנס לתוך האמבולנס, פצע באורח קל את נהג האמבולנס, שבר חלון וגרם נזק לציוד. משטרת מרחב דן עיכבה אותו לחקירה.
הפרטים המדוייקים של התקרית: מדובר באמבולנס דן 54 שעליו נהג אושי שלומוביץ מנכ"ל "הצלה גוש דן". הלה קיבל דיווח על קטטה בשלמה המלך בב"ב, במקום הוא מצא שני פצועים שממשיכים להתקוטט, לאחר כמה דקות שיכנוע העלה אושי את שני הפצועים לאמבולנס.
בתוך האמבולנס החלו להתקוטט שוב, כתוצאה מכך נשבר החלון האחורי. הנ"ל (אושי) שניסה להפריד נפצע קלות. בסופו של דבר הגיע עוד אמבולנס ופינה את הפצוע השני.
המשטרה עיכבה את התוקף בביה"ח. הסיבה לקטטה ריב על מקום חניה.
און ליין חדשות בזמן אמת |