בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

הצלה גוש דן גם בחיפה ...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-28/12/2006 14:32 לינק ישיר 
הצלה גוש דן גם בחיפה ...


סליחה על האיחור

בהיותינו לפני חנוכה בהשתלמות בניר עציון בליל שישי  יצאנו לכיוון חיפה כשבקשר מודיעים על ת"ד קשה בצומת .... בכניסה לחיפה ליד התחנה המרכזית כמובן שאנחנו בדרך ....

והתמונות.....



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/12/2006 14:33 לינק ישיר 




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/12/2006 14:34 לינק ישיר 




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/12/2006 14:35 לינק ישיר 




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/12/2006 14:36 לינק ישיר 




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/12/2006 14:37 לינק ישיר 




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/12/2006 14:38 לינק ישיר 




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/12/2006 14:39 לינק ישיר 




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/12/2006 14:41 לינק ישיר 




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/12/2006 14:42 לינק ישיר 




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/12/2006 14:43 לינק ישיר 




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-1/1/2007 14:08 לינק ישיר 

מרגש מאוד !

קרדיט למשתתפים ?

_________________




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/2/2007 00:56 לינק ישיר 

מציון העיקר לא פילוג הצלה כל הכבוד להצלה גוש דן



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > הצלה גוש דן גם בחיפה ...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext