בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

הפתרון למי שאין לו מקום בתא המטען של הרכב

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-10/6/2013 18:07 לינק ישיר 
הפתרון למי שאין לו מקום בתא המטען של הרכב

לאחרונה קניתי תיק נפלא לגג הרכב שמאפשר להעמיס את הרכב הרבה יותר מכל אופציה אחרת 

רציתי לשתף אתכם בעניין

כנסו הנה הלינק




דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-8/8/2013 15:34 לינק ישיר 
תיק גרוע! לא ממליצה בכלל..

אני ובעלי קנינו גם כן לאחרונה תיק לגג הרכב של "קאר באג".. בתחילה הכל נראה מצוין, עד שבזמן הנסיעה בעלי נאלץ לבלום בלימת פתע.. באותו רגע נפל לכולנו הלב, כאשר התיק נהדף קדימה וכמעט וצנח לנו על השמשה הקדמית.. (כבר כמעט חצי מהתיק כיסה את השמשה - וזה לא צחוק! היו שם דברים כבדים כמו העגלות של הילדים ומגשים מזכוכית שקנינו במתנה להורים של בעלי).. בקיצור - היה ממש סרט אימה.. כבר עדיף לוותר על חלק מהדברים ולהשתמש בבגאז'.. לפחות זו אופציה בטוחה יותר..



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > הפתרון למי שאין לו מקום בתא המטען של הרכב
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext