האם הצלה בני ברק, והצלה ירושלים הפ שני גופים נפרדים?
ואם הם גוף אחד. מדוע יש להצלה שני פורומים נפרדים?
נשלח ב-6/6/2004 17:43
לא ממש מבין בזה, אבל נראה לי שההבדל בין הצלה ירושלים להצלה בני ברק זה כמו ההבדל בין בני ברקי וירושלמי. זה פשוט אופי שונה...
נשלח ב-9/6/2004 08:51
הלא פורסם כי היה איחוד בין שני ההצלות, לא כך?
נשלח ב-9/6/2004 17:31
נכון להיום שני הגופים מתנהלים כגופים נפרדים. מה יהיה בהמשך? ד' יודע.
נשלח ב-10/6/2004 13:25
כולנו בתקווה שבעזהי"ת שני הגופים יהיו מאוחדים.
נשלח ב-10/6/2004 23:16
כל ה- 150 מתנדבים ב"הצלה גוש דן" ביחד עם רבני העיר מאוחדים שלא לעבור להצלה י"ם
נשלח ב-11/6/2004 03:34
הנה בדיוק ההבדל... משום מה שוחר שלום כמוך .. מדבר על לעבור וכו' ואילו כולם מדברים על אחדות.
יום אחד יהיה אחדות כמו שרוצים כל רבני בני ברק (בדוק) ורוב מתנדבי בני ברק (ג"כ בדוק) וכל מאות מתנדבי הצלה ישראל.
נשלח ב-13/6/2004 02:00
אני גם יספר מה שאתה לא רוצה שידעו שאפ' הרב הלברשטאם שליט"א ביקש מהיו"ר שלא תקח את בני ברק
למה באמת בוער לכם את בני ברק ?
כדי שתוכל לאסוף כסף בבני ברק !
אתם כבר עושים את זה שנים...