רק רציתי לומר...
תודה רבה למתנדבים היקרים חיים פינקלשטיין ומשה רוזנפלד [ מקווה שלא טעיתי בשמות ] שיצאו לקריאת הצלה בב"ב ברחוב ר' יוסי, על מבוגר שחש ברע ,ראו קוצר נשימה חריף הזמינו נט"ן והתחילו לטפל בצורה מקצועית עד סיום האירוע.
ישר כוח על ההעינות המהירה לקריאה וכן לחברים אלי לונשטיין איציק ויינברגר ושלמה יפרח ששמעו את קריאתי ודאגו לטפל בעניין.
אגב החולה סבי שיח' עדיין מאושפז בטיפול נמרץ במצב יציב ושמו הוא " מרדכי שמואל בן בינה " לרפו"ש.
בהוקרה בני מיצמכר יו"ר הצלה ירקון.
         
|
|