היום בצהריים נסע רכב מכיוון י"ם לכיוון גוש עציון בין המנהרות מסיבה לא ברורה הרכב התהפך מס ' פעמים מתנדבי: "הצלה ביתר " יהודה פייג ואריה לוי שהיו במקום הגיע מיד והחל בטיפול ראשוני אליו הצטרפו עוד מתנדבים מ: "הצלה ביתר" הנהגת פונתה לטראומה בעין כרם עקב מכניזם קשה של הרכב במצב קל "הצלה ביתר" כי חבל על הזמן
. "הצלה ביתר" כי חבל על הזמן
וואו!!!!!!!!!
יהודה פייג מתנדב מסור ומיוחד ! את לוי אני לא מכיר......... רק נהגת מסוגלת לעשות דבר כזה
"ישיבישער": לידיעתך, את רוב התאונות הקשות עושים נהגים ולא נהגות, דבר זה ידוע, מכיוון שבד"כ הנהגות הן הרבה יותר זהירות מהנהגים, שהם אלה שמשתוללים על הכביש !!!
Yaffa_B