בית פורומים הצלה ומדא ישראל

תודה!! ........תודה!!...........תודה!!..

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-1/7/2004 10:42 לינק ישיר 
תודה!! ........תודה!!...........תודה!!..





תודה!!!


אין מילה אחרת!!


תודה לכל העובדים והמסייעים שעבדו ועמלו חדשים ארוכים להצלחת המכירה הסינית הגדולה של ארגון "הצלה ישראל" שהתקיימה אמש בבנייני האומה בירושלים.



תודה לאלפי אלפי הנשים שבאו מכל קצוות הארץ לחזק את ידי הארגון ומתנדביו, והשתתפו בערב המיוחד והמהנה.

תודה לכל אלפי הפונים למוקד 1700 והזמינו כרטיסים דרך מוקד האשראי.

תודה לכל החברות הגדולות שתרמו ממוצריהם ומהונם להצלחת הערב!

תודה ליצרני המזון, תנובה, אנג'ל,פריפר,מי עדן,סלטי מיקי ועוד.. שתרמו לבר העשיר והמיוחד שהיה לרווחת משתתפי הערב!


תודה לקופת חולים מאוחדת על הסיוע הרב!!

תודה לאגד על הסיוע לרווחת הבאים לערב הגדול!!




תודה לכל המשתתפים והמשתתפות
בהגרלה הגדולה!!


תודה לזוכים המאושרים ולזוכות המאושרות!!!!!!!!!!






תודה ללמעלה מאלף המתנדבים שעושים מלאכתם יומם וליל למען הצלת חיי אדם 24 שעות ביממה כל השנה!!





תודה ליו"ר דוקי גרינולד הי"ו היקר על המלאכה הגדולה שעליה ניצח בגדול,כרגיל , בעצמה ובמסירות אין קץ!!


תודה לכל העוסקים,המתנדבים,הנשים היקרות וכל מי שנתן יד וכתף להצלחת הערב הגדול.



תודה!!!!!


בזכותכם הגענו לאן שהגענו!!!!!!!!!!







דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/7/2004 10:45 לינק ישיר 

למען החיים,יש תמונות?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > תודה!! ........תודה!!...........תודה!!..
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext