בית פורומים הצלה ומדא ישראל

כתבה על הטרדות טלפוניות במוקדי מד"א

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-6/7/2004 22:59 לינק ישיר 
כתבה על הטרדות טלפוניות במוקדי מד"א

http://news.walla.co.il/?w=//566858

אז אולי פשוט שבזק כן יגבה כסף עבור השיחות (ואולי יתרום אותם לזכות חשבון הטלפון של מד"א)?



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/2/2023 21:24 לינק ישיר 


חזרה לפורום סקופים וחדשות
ראשיכותרות הסקופים

החופשה הבאה שלך מתחילה כאן
פורום סקופים וחדשות אשכול 782611 

somebody 20.02.2311:24
צפו בכתבת ערוץ 13 ''לוחשת'' לילדה קטנה מה לאמר על יציאתה להפגנה
הילדה לא יודעת בכלל בשביל מה הוציאו אותה מהבית ספר להפגין - אז הכתבת עוזרת לה. ככה נראית תקשורת מגויסת מלא מלא



by TaboolaSponsored Linksכתבות נוספות
יומיים של חגיגת טאפאס: הכוכבים של אסטרייה דאם חוזרים
טיים אאוט
המצאה גאונית מקלה על בעיות עמוד השדרה והגב שלכם
הפתרון המושלם לכאבי גב
התקרה והקירות מתקלפים? מחירי איטום גגות עשויים להפתיע אותך
איטום גגות | מודעות חיפוש
האם אתם זכאים לקצבת סיעוד? בדקו זאת עכשיו בשתי שאלות פשוטות
מגן - שרות הגשת תביעות לביטוח הסיעודי
אלבטרוס 20.02.2311:25
1. כך גם צמרת המשטרה, בתי המשפט, והפרקליטות. ניצבים במשטרה שמצייתים לאהרון ברק ולא לשר שממונה עליהם
בתגובה להודעה מספר 0
כך נראית דיקטטורה שמבחינתה אנחנו ניתנים נחותים שלא ראויים להשתתף בשלטון.
כל מי שעוד היה לו ספק היו בנחיצות הרפורמה קיבל את ההוכחה היום.
totoloto 20.02.2311:28
11. בן גביר נכנס בצורה לא טובה למשרד הבטחון פנים עם פתיחת דף חדש לכולם... זה התפוצץ לו בפנים...
בתגובה להודעה מספר 1
elib 20.02.2311:29
13. אל תדאג לבן גביר הכל בשליטה
בתגובה להודעה מספר 11
אלבטרוס 20.02.2311:30
14. הם פשוט לא מצייתים לו. הם מצייתים לאליטה. כל עוד רוב הניצבים לא יוחלפו באנשי ימין השר הוא חותמת גומי והכוח
בתגובה להודעה מספר 11
נשאר בידי הדיקטטורה.
הפקידים במשרדי הממשלה, ביחד עם הפרקליטות, בתי המשפט, וכלי התעמולה 11,12,13 והעיתונאים מנהלים את המדינה.
totoloto 20.02.2312:16
48. אז לפטר כל מי שלא עושה את המדיניות של השר
בתגובה להודעה מספר 14
אלבטרוס 20.02.2312:23
49. בשביל שיחזרו מיד לתפקיד אחרי פקודה של בג''ץ? בלי נטרול הכנופייה של אהרן ברק והפקידים שנאמנים לו הכוח יישאר
בתגובה להודעה מספר 48
בידי האליטה הדיקטטורית.
ב"ה היום מתחילים לפרק את הדיקטטורה שלהם.
מנחם אלמקדסי 20.02.2314:01
72. אז לבטל את הבחירות לכנסת
בתגובה להודעה מספר 48
ולקבע את שלטון הפקידים ? 
אורה 20.02.2312:41
59. כל כך נכון- השמאל דאג להכניס למקומות מפתח את אנשיו
בתגובה להודעה מספר 14
ומי שלא מיישר קו לא התקדם- אם הימין רוצה לשלוט חייב לפטר בתהליך ארוך וממושך את הפקידות מטעם.

הכתבת הזאת חוגגת ומחזיקה מעצמה, ממש טיפשה!
תמהוני 20.02.2313:45
71. מסכים. בן גביר חייב להודיע בהפגנתיות, שמפכ''ל המשטרה ומפקדי מחוזות מפוטרים לאלתר, בגין יישום אכיפה לא שיוויונית מול החוק.
בתגובה להודעה מספר 11
להשתמש בעוול הזועק הזה, של אכיפה מסוג אחד למפגיני שמאל ואכיפה מסוג אחר למפגיני ימין וחרדים, כדי להפוך את השולחן. חייב!
מנחם אלמקדסי 20.02.2314:02
73. +++
בתגובה להודעה מספר 71
קבל דירוג 
somebody 20.02.2311:25
2. הכל כשר? מה חטאה ילדה זו והיכן הוריה למען השם? תרעלה בחסות התקשורת
בתגובה להודעה מספר 0
מבצבץ 20.02.2311:39
25. רק לי נראה שהמיקורופון של 13 בצבעי הדגל הפלסטיני?
בתגובה להודעה מספר 2
somebody 20.02.2311:49
36. לייק על החדות. זה אכן נראה כך
בתגובה להודעה מספר 25

דמו 20.02.2312:36
54. זו כתבת לענייני חינוך?או לחינוך מחדש ושטיפת מוח לילדים נוסח סטלין?
בתגובה להודעה מספר 25
Galgal 20.02.2311:51
37. אתה חושב ששאר המםגינים כן יודעים למה הם באים?? מדובר בעדר של בורים עמי ארצות המונהגים על ידי קומץ פאשיסטיםחלול
בתגובה להודעה מספר 2
בשוליים 20.02.2311:56
40. ברור שהם יודעים - בשביל הדמוקרטיה. רק שהם לא יודעים מהי דמוקרטיה. שהרי הם מפגינים נגדה...
בתגובה להודעה מספר 37
mek2 20.02.2311:26
3. אני לא יודע למה ''אתם באים לבכות'' כשהחדשות כבר אינן חדשות: שימו ערוץ 20 ובפקקים תעבירו לגלי
בתגובה להודעה מספר 0
כשניגבתי חומוס לפני חודש והוא היה לי לא טעים, החלטתי שיותר אני לא קונה את המוצר הזה שוב.

לא העליתי רשומה לאינטרנט כשקניתי שוב את המוצר והתאכזבתי ממנו.
somebody 20.02.2311:28
10. אבל כן סיפאת לחבריך לא? הרי לא תיתן להם לחוות את ה''רע'' שחווית...
בתגובה להודעה מספר 3
mek2 20.02.2311:31
15. לי זה לא היה טעים. לא שיתפתי אף אחד שלא היה טעים כי זה לא אמור לעניין איש מחבריי
בתגובה להודעה מספר 10
אם ישאלו את דעתי על חומוס קנוי בסופר, אני אספר להם כמובן.
somebody 20.02.2311:41
27. מתחמק...:-) נו נו נו. ככה לא מתנהגים חברים
בתגובה להודעה מספר 15
pilot 20.02.2311:34
20. כן רק שאתה היית מספיק חכם להחליף חומוסייה
בתגובה להודעה מספר 3
יש כאלה שגם אם ישתינו להם בחומוס הם ימשיכו להגיע אליה.
shabor 20.02.2312:53
64. כי זה של ה''natives''...
בתגובה להודעה מספר 20
golikoto 20.02.2311:26
4. התקשורת בהיסטריה, פשוט תענוג
בתגובה להודעה מספר 0
אלבטרוס 20.02.2311:28
8. +++
בתגובה להודעה מספר 4
כמו הדיקטטורים בבית המועצות ב-1991
באיחור של עשרות שנים אנחנו הולכים היום להתחיל בפירוק הדיקטטורה של האליטה השמאלנית.
igal_474 20.02.2318:17
99. בע''ה שיצליחו
בתגובה להודעה מספר 8
שיהיה לנו דמוקרטיה ושוויון אמיתי בין ימין לשמאל
אורה 20.02.2312:45
62. אותי ההיסטריה שלהם מפחידה
בתגובה להודעה מספר 4
ככל שהם ירגישו שהם נדחקים לפינה, הם ינקטו באלימות- היום אני מבינה את הסזון- זו לא הייתה המצאה הם אשכרה הסגירו את אחיהם לבריטים.

המסר צריך להיות:
דמוקרטיה מוכרעת על ידי הבוחר- קבלו את הכרעת הבוחר!
הרי גולן 20.02.2311:26
5. פשוט הזיה. השתנה מהמקפצה בשידור חי
בתגובה להודעה מספר 0
אלי-רן 20.02.2311:27
6. כתבת מביכה
בתגובה להודעה מספר 0
totoloto 20.02.2311:27
7. אבדה הבושה מן העולם
בתגובה להודעה מספר 0

נדלניס'ט 20.02.2311:28
9. צריך לכלוא את ההורים של הילדה שמשתמשים בה כפלקט בשביל ההזייה שלהם.
בתגובה להודעה מספר 0
ב
צללפון 20.02.2311:28
12. דרוקר: הכתבת ענקית
בתגובה להודעה מספר 0
kidon 20.02.2311:31
17. הכתבת ל'ענייני חינוך' בסה''כ ממלאת את תפקידה כמו יתר אנשי התקשורת
בתגובה להודעה מספר 12
לחנך את העם
Spook 20.02.2311:31
16. ניצול ציני ומגעיל של ילדים. חסרי בושה ואחריות. השמאל התדרדר לאשפתות היום. יום שהוא כתם שחור לשמאל הישראלי.
בתגובה להודעה מספר 0
עבד לעם קדוש 20.02.2311:31
18. איזו כתבת אהבלה, כאילו שלא רואים, כאילו שזה מצחיק מישהו, אבל את העדר שצופה בה זה מספק...
בתגובה להודעה מספר 0
כינוי 20.02.2311:33
19. חחח
בתגובה להודעה מספר 0
שנונה במחלוקת 20.02.2311:35
21. לא יודעת מה עדיף כבר..
בתגובה להודעה מספר 0
שתלך לבית ספר, כדי לסבול מאלימות, בריונות, חרם, רמה ירודה של לימודים ומורים, ולימודי מגדר הזויים - או שתפסיד בית ספר כדי ללכת ל.. אהה אהה אהה אהממ ''להפגין'', על מה? על אהממ אהההממ אהההה ''דמוקרטיה"! 


מדינה בטמטום מתמשך!
בלש גשש 20.02.2311:36
22. שטיפת מוח.מסכנה הילדה
בתגובה להודעה מספר 0
גיבור מקלדת 20.02.2313:08
69. הכתבת הזאת רק עוזרת לה לשנן את מה שהחדירו לראשה בבית... רק שבגילה הצעיר היא עוד לא ממש זוכרת מה זה היה.
בתגובה להודעה מספר 22
צ'מפי 20.02.2311:38
23. חחח איזו מסחארה
בתגובה להודעה מספר 0
כתבת לענייני חינוך עאלק...
יאללה מכתזיות
פשטות 20.02.2311:38
24. העיתונות בישראל בזמן מזייפת את תפקידה זה התפוצץ בבית משפט בחקירת ישועה
בתגובה להודעה מספר 0
בכל יום שחולף אנחנו מקבלים הוכחות
ממשלות ישראל הבאות שיהיו בשליטת ישראל השניה יעשו סדר ויחזירו את החוק והסדר והדמוקרטיה גם לתקשורת
אוהב-ציון 20.02.2311:39
26. ממש צפון קוריאה
בתגובה להודעה מספר 0
מזל דלי 20.02.2311:41
28. לא רק הילדה לא יודעת
בתגובה להודעה מספר 0
Smartaxi 20.02.2311:59
44. תגובת השבוע+++
בתגובה להודעה מספר 28
רומי נטע 20.02.2313:40
70. נכון…..
בתגובה להודעה מספר 28
הבוטח אליך 20.02.2311:43
29. אותי זה משעשע.
בתגובה להודעה מספר 0
הכתבת פשוט סתומה. 
הקונספט בטלוויזיה זה ש.. ובכן - את מצולמת. 

כמה טפשות.
עבד לעם קדוש 20.02.2312:35
53. או שהיא מטומטמת או שהיא בטוחה שהצופים מטומטמת ואולי גם וגם
בתגובה להודעה מספר 29
הבוטח אליך 20.02.2312:40
58. כל התשובות נכונות
בתגובה להודעה מספר 53
GaggeR 20.02.2311:43
30. פראבדה 100%
בתגובה להודעה מספר 0
intelligent 20.02.2311:43
31. פניו העלובות והנבזיות של ערוץ התעמולה
בתגובה להודעה מספר 0
Mifune 20.02.2311:44
32. עוד יום בדמוחארטה היחידה במזה''ת
בתגובה להודעה מספר 0
יהודי אמיתי 20.02.2311:44
33. חולי נפש במסווה של כתבים
בתגובה להודעה מספר 0
סוכני כאוס אחד אחד

צריך לשפץ את המדינה, רפורמה
רוח שמיניות 20.02.2311:47
34. בקיצור הנדסת תודעה קלסית של הנתינים של הדיקטטורים עם הגלימות.
בתגובה להודעה מספר 0
שוקית 20.02.2311:49
35. התקשורת צועקת לכל הציבור באוזן את מה שהכתבת לוחשת לילדה...
בתגובה להודעה מספר 0
ANTI-PC 20.02.2311:53
38. איפה מחלקת הרווחה להתערב בפגיעה שמבצעים ההורים האלו בילדיהם?
בתגובה להודעה מספר 0
צללפון 20.02.2311:55
39. עיתונאית היא לא, זה בטוח
בתגובה להודעה מספר 0
דגול 20.02.2311:56
41. כתבת פוסטמה.למות.
בתגובה להודעה מספר 0
mctom 20.02.2311:57
42. מחאה מהונדסת
בתגובה להודעה מספר 0
popay 20.02.2311:59
43. העיתונות החופשית בישראל לעולם לא הייתה קיימת
בתגובה להודעה מספר 0
Total Loco 20.02.2312:00
45. כמו שדוריה למפל (לא זוכר במדיוק את שמה) משקרת בסירטונים
בתגובה להודעה מספר 0
כמו שדרוקר מחבק את גונבי הטנק, כמו שהתשקרות מקדמת בפרומואים, ולוקחת חלק פעיל, תומכת מפעילה אולי גם ממנת את פעילות ההפגנות "לשמירה" על הדמוקרטיה - כלום לא מפתיע אותי בניצול ציני של ילדה ע"י ספק כתבת... יותר תומכת הפיכה שמביאה אגנדה אישית
gזאביק 20.02.2312:01
46. כל הדתות היום נשענים על מסורת מההורים
בתגובה להודעה מספר 0
באם ההורים יהודים אזי הילדים יהודים
באם ההורים מוסלמים כנ"ל
באם נוצרים כנ"ל
כך שהיום כל הילדים הינם בגדר תינוקות שנשבו
גיבור מקלדת 20.02.2313:06
68. למה ''היום'', אתמול היה משהו אחר?
בתגובה להודעה מספר 46
סביר מאוד שאם נולדת חרדי תהיה חרדי, ואם נולדת קיבוצניק להורים אוכלי שרימפס אז תאכל שרימפס. וכך היה תמיד, אין שום חדש תחת השמש...
עפרנח 20.02.2312:04
47. אין ספק שהתקשורת שחקן מרכזי
בתגובה להודעה מספר 0
Bizi 20.02.2312:25
50. איזו הסתה, לא יאומן!
בתגובה להודעה מספר 0
קפסולה 20.02.2312:29
51. תודה על הבאת המחשוף
בתגובה להודעה מספר 0
me אני 20.02.2312:29
52. זו חן זנדר , הכתבת לעיניני חינוך ?
בתגובה להודעה מספר 0
אם כן, חבל לי עליה.
yortem 20.02.2315:14
91. כתוב למטה את השם
בתגובה להודעה מספר 52
ליאור ורוצלבסקי
me אני 20.02.2315:19
92. נכון, התכוונתי לליאור 8;‍♀ᥧ
בתגובה להודעה מספר 91
תודה 2;
Flyby 20.02.2312:37
55. כולה ילדה קטנה, איזה גועל להתלבש עליה ככה
בתגובה להודעה מספר 0
גיבור מקלדת 20.02.2313:04
66. מאוד לא אחראי להביא ילדה כזאת להפגנה
בתגובה להודעה מספר 55
המצב שם עלול להתדרדר לאלימות, שימוש בפרשי משטרה או במכתזיות, ואז מה יהיה?
Flyby 20.02.2314:38
82. הורה אחראי הולך לאזורים הרגועים יותר בהפגנה
בתגובה להודעה מספר 66
אני נדהם איך בכזו מהירות הימין תפס כוח ומנסה בכל דרך למוסס את זכות המחאה.
אני ימני וחושב ככה, זה יכול לרסק את הימין בהמשך הדרך
גיבור מקלדת 20.02.2314:48
86. חלילה, שיפגינו
בתגובה להודעה מספר 82
אבל בלי חסימת כבישים ובלי אלימות מסוגים אחרים. 

אין שום מניעה לקחת ילד על הכתפיים להפגנה מסודרת בכיכר. אבל צריך להיערך לאפשרות שכתבת אינטרסנטית "תתלבש" עליה, כמו שקראת לזה.
Flyby 20.02.2314:50
87. מסכים, חסימת כבישים זה אידיוטי ורק פוגע במה שמפגינים למענו
בתגובה להודעה מספר 86
זה היה נכון תמיד, את הנהג שרוצה להגיע למקום הבא זה רק מכעיס ומסכן את מי שסביבו.
גיבור מקלדת 20.02.2314:53
88. חסימת כבישים היא טקטיקה שדומה קצת לטרור
בתגובה להודעה מספר 87
המטרה היא לא לצבור אהדה אלא להפחיד את הציבור ולהגיע לחדשות, גם אם זה בצורה שלילית.
Flyby 20.02.2315:04
89. אני חושב שזה דרך להוציא תסכול וכעס של מי שבמקום, אפשר להבין את זה
בתגובה להודעה מספר 88
הם רוצים שאחרים גם ירגישו איך זה להרגיש חסר שליטה ומתוסכל.
הנכים גן עשו זאת אבל לא מתוך רצון לטרור, מנגד, המוסלמים בפרעות תשפ"א עשו זאת למען טרור האוכלוסייה.

בהפגנה של האיתיופים נתנו להם לחסום כבישים לזמן מוגבל שנקבע מראש (אחרי שעות העומס) ואז גם ידעו להכין את הדרכים מסביב, זה אולי אולי עוד סביר וזה גם נעשה בימים המתקדמים של המחאה.

אין לי תשובה חד משמעית פרט לזה שהמשטרה והמפגינים חייבים להגיע להסדר מסויים, לצערי בן גביר אינו המבוגר האחראי בזמן הנוכחי. נראה שהוא מנסה לחזק את התדמית שלו על חשבון המפגינים אחרי מעשי הטרור הקשים שהיו בשבועות האחרונים..
אולי המפגינים יהיו המבוגר האחראי ויפסיקו לחסום כבישים..
גיבור מקלדת 20.02.2315:44
93. איך קוראים לכאלה ''שרוצים שאחרים גם ירגישו איך זה להרגיש חסר שליטה ומתוסכל''?
בתגובה להודעה מספר 89
גם חמאס וחיזבאללה (להבדיל מהמפגינים) מתוסכלים, אתה יודע... 

הפיגועים שלהם נועדו לגרום גם לנו להרגיש מתוסכלים.

רואה... סה"כ אנחנו די מסכימים. ואגב, נגד חסימת כבישים הייתי תמיד, גם עם הנכים, האתיופים ובהתנתקות (כשבמקרים האחרונים ההפגנות היו על נושאים חשובים וצודקים). אבל לא חוסמים כבישים, כמו שלא משתמשים בנשק. גם כש- "מתוסכלים".
יאצק 20.02.2312:38
56. ערוצי הנדסת התודעה להחרים !!
בתגובה להודעה מספר 0

פלומה 20.02.2314:30
79. +++
בתגובה להודעה מספר 56
איילגולן 20.02.2312:39
57. הזיה מוחלטת
בתגובה להודעה מספר 0
Golani73 20.02.2312:42
60. חברים,נראה לי פשוט שהשמאל מנצח! במשך שנים הוא הציב עצמו בכל התפקידים המשפיעים במדינה! הימין חזק ברוטר אבל חלש בלצאת להפגנות ולשמור על נציגיו
בתגובה להודעה מספר 0
STRIDER 20.02.2314:19
75. מבין דאגתך. זה באמת ''נראה'' לא טוב. אבל, עובדה שברגע האמת הימין יצא והרים פה ממשלה הכי ימנית שהיתה. אז
בתגובה להודעה מספר 60
אל תתייאש. 

מדובר רק ב"ניראות" קולנית וצבעונית.

העם חזק ויודע מה הוא רוצה.

בע"ה נעשה ונצליח!
Golani73 20.02.2314:20
76. אמן1;
בתגובה להודעה מספר 75
kitzz 20.02.2312:43
61. אין תקשורת בישראל…
בתגובה להודעה מספר 0
ערוץ תעמולה, מכונת רעל .
menahem 20.02.2312:47
63. איזה קרינג'6;‍ 7;ᥧ
בתגובה להודעה מספר 0
גיבור מקלדת 20.02.2313:02
65. ברור, נו. זאת כתבת לענייני חינוך - אז היא ''מחנכת'' את הילדה...
בתגובה להודעה מספר 0
ולעניין - מזל שיש לנו חברי כנסת שמחליטים ושאת החיים שלנו לא מנהלות ילדות ג'ינג'יות חמודות בנות חמש שצריכות כתבת בוגרת שתגיד להן על מה הן יצאו "להפגין".


למרות שמאוד מעניין יהיה לשמוע מה דעתה של הילדה על עילת הסבירות, למשל... הייתי שמח לברר איתה אם היא בעד "עילת סבירות" כשמדובר בהחלטות שהן לא שלטוניות, ואיך מגדירים החלטה שלטונית? 

ובלי עזרה מהכתבת!
מקורי 20.02.2313:05
67. שקרנים עלובים
בתגובה להודעה מספר 0
יוצרים משבר מלאכותי

מזהירים שלא לטוס במטוס כי יש מחבל בפנים, אבל הם אלו שמכניסים את הנשק עבור המחבל למטוס. 
צריך לטפל בבעיה מהשורש, כלי ההסתה התקשורתיים שמשסים, מסיתים, מפלגים, מתסיסים, משקרים בלי למצמץ וגורמים נזק עצום לישראל
rocsteady 20.02.2314:15
74. ד''ר יצחק קדמן, מנכ''ל המועצה לשלום הילד, התבטא נחרצות נגד השימוש בילדים וכינה אותו ''גימיק תקשורתי''. קדמן אמר ל-ynet כי מדובר בתופעה חמורה
בתגובה להודעה מספר 0

אל חשש. בטח שלא תמצאו התבטאויות כאלו במחאות השמאל.
לשמאל מותר הכל!
STRIDER 20.02.2314:24
77. עיתונאים בכירים: לא מובן מה הבעיה, היא בסה''כ עובדת לפי הנוהל הרגיל היומיומי שלנו...
בתגובה להודעה מספר 0
פלומה 20.02.2314:25
78. מטרללים ילדים מינקות .. מה אמרו באופוזיציה כשצעירים מהימין הפגינו? צריך לקחת להם להם את הילדים.
בתגובה להודעה מספר 0
פרשןדתא 20.02.2314:33
80. שנים שניסיתי להבין איך ילדים ברוסיה האמינו שסטאלין הוא שמש העמים. לא יאומן מה היא כחה של תעמולה
בתגובה להודעה מספר 0
הEברי 20.02.2314:38
81. מה שאני רואה כאן זה שידול של קטינה למטרה פוליטית כמו גם עסקית-מסחרית (ערוץ תקשורת מסחרי) אל מול המצלמה
בתגובה להודעה מספר 0
כמה זה חוקי רק השד יודע,
מוסרי זה בטוח לא.

ובכן אלה פנייך תשקורת ישראל
מגן ולא יראה 20.02.2314:38
83. ערוצי תעמולת השמאל... איך הם נקראים עדיין חדשות??
בתגובה להודעה מספר 0
nili 20.02.2314:41
84. תשקורת מגוייסת הם חלק מההפגנה ולא עיתונאים מדווחים
בתגובה להודעה מספר 0
באיזה עוד ערוץ בעולם רואים כתבת מתדרכת ילדה??? 
סתם אחת 20.02.2314:45
85. הם מגייסים גם ילדים למרי האזרחי
בתגובה להודעה מספר 0
איפה מערכות הרוולה??
צפנת פענח 20.02.2315:07
90. גועל במלוא כיעורו
בתגובה להודעה מספר 0
לא תקשורת כי אם כלי שרת לתעמולה קיצונית מבית היוצר הפרוגרסיבי.

צריכים להציף בתלונות את מי שמפקח ומבקר את ערוצי התעמולה.

arbitori 20.02.2315:46
94. ״דמוקרטיה״ כמה אתם רדודים וחלולים
בתגובה להודעה מספר 0
שועל אדום 20.02.2316:55
95. כתבת חדשות 13 בניסיון מביך להכניס מילים לפה של ילדה בראיון בהפגנה
בתגובה להודעה מספר 0
סיכום עבודת התקשורת בעשרים שניות




יוניCohen 20.02.2316:57
בתגובה להודעה מספר 95
ביריון 20.02.2316:57
97. הקדימו אותך
בתגובה להודעה מספר 95
קורנס 20.02.2317:46
98. המצב בטטה
בתגובה להודעה מספר 0
News_Max 20.02.2318:21
100. תקשורת מביימת...
בתגובה להודעה מספר 0
raceway 20.02.2319:03
101. המדיה היא המסיתה מספר 1,
בתגובה להודעה מספר 0
כל הזכויות שמורות לרוטר.נט בע"מ ©



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > כתבה על הטרדות טלפוניות במוקדי מד"א
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext