בית פורומים הצלה ומדא ישראל

נציגי מד"א-"הצלה" בזכרון להרוגי "וורסאי"

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-8/7/2004 18:37 לינק ישיר 
נציגי מד"א-"הצלה" בזכרון להרוגי "וורסאי"


נציגי "מד"א - "הצלה" השתתפו ביום שני בטכס מיוחד שהתקיים בשכונת תלפיות שבירושלים, בטכס שהתקיים במלאות שלוש שנים לאסון וורסאי, הוקם אתר הנצחה במקום האסון לזכר הנספים באירוע הקשה.
בטכס המרגש השתתפו בני המשפחות השכולות, נשיא המדינה , ראש עיריית ירושלים,מפקדי המשטרה במחוז ירושלים ונציגי כוחות הביטחון וההצלה בעיר, שהשתתפו בטיפול באירוע הקשה. המשתתפים בטכס שיבחו את הטיפול המסור של אנשי מד"א- "הצלה" וכוחות החילוץ והביטחון, שפינו את מאות הנפגעים במהירות שיא ובטיפול יעיל ומקצועי. הטכס היה כאמור לזכר ההרוגים ואתר הנצחה הוקם במקום לזכר ההרוגים.


תוקן על ידי - הצלהירשלים - 08/07/2004 18:45:04



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > נציגי מד"א-"הצלה" בזכרון להרוגי "וורסאי"
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext