בית פורומים הצלה ומדא ישראל

הודעה על פיצוץ באוטובוס בהשומר/עזרא בב"ב

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-13/7/2004 15:56 לינק ישיר 
הודעה על פיצוץ באוטובוס בהשומר/עזרא בב"ב

בשעה 15.01 נמסר על פיצוץ באוטובוס ברח' השומר פינת עזרא ב"ב.
לפי נוהל אר"ן יצאו למקום כוחות רבים.
מתנדבי "הצלה" ב"ב שהגיעו למקום תוך שניות ספורות, דיווחו למוקד באמצעות רשת הקשר הייחודית הצלה-דן, כי מדובר בפיצוץ גלגל אוטובוס ללא נפגעים.
חזל"ש.
המשך יום נעים ובשורות טובות.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/7/2004 16:36 לינק ישיר 

פרטים יותר מדויקים:

בשעה 14:50 עמדתי בתחנת אוטובוס ברחוב השומר ושמעתי קול נפץ חלש מכיוון רחוב עזרא והבחנתי באנשים רבים שרצים לשם, גם אני רצתי והבחנתי בהתקבלות סביב לאוטובוס ואנשים שרצו למקום כבר החלו חוזרים ואומרים שהכל בסדר.

בנתיים כבר הספקתי לעלות לאוטובוס וכשהגעתי לרבי עקיבא, כבר היה עשר דקות אחרי הארוע התחילו לזרום אמבולנסים וניידות משטרה בכל העיר...

אגב, האוטובוס המפונצ'ר נסע שתי דקות אחרי פיצוץ הצמיג וכבר כל הקהל התפזר אז אנשי "הצלה" לא מצאו שם כלום רק עדויות ראיה.

כנראה מישהו מהנוכחים באירוע רצה קצת אקשן והזמין משטרה אחרי שכבר לא היה כלום.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-13/7/2004 16:45 לינק ישיר 

...דיווחו למוקד באמצעות רשת הקשר הייחודית הצלה-דן...

ספר לי בבקשה על רשת הקשר הייחודית ועל הצלה-דן.






דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/7/2004 01:53 לינק ישיר 

וואו לוגו יפה
-------------
תיראה לגבי הרשת הזו בלי לפרט הרבה כי זה יגרום כאן לויכוחים ולהתלהמות אז בא נחסוך את זה .
בקצרה
מדובר במכשיר שנמצא במוקד וכיום כמעט ולא בשימוש מאז שנכנסו הביפרים , לרוב משתמשים ברשת הזו אנשי הצלה שבבני ברק לדיווחים בינם לבין עצמם.
----------
לגבי היום כל הדיווחים היו למוקד בגל 17 ולמי שטוען אחרת שיבושם לו .

ותודה רבה לכוננים שהגיעו ראשונים על הדיווח המהיר גם ככה היינו עייפים מאד ממשמרת הבוקר (ההקפצה היתה בדיוק ב15:00)
לילה טוב



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/7/2004 13:10 לינק ישיר 

שכחת לכתוב אם היה לנהג ג'ק וספער.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/7/2004 00:48 לינק ישיר 

כונן 333 תתחדש, לוגו יפה !!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/7/2004 02:31 לינק ישיר 

כל הכבוד למתנדבים של בני ברק
אנחנו גאים בכם



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/7/2004 02:36 לינק ישיר 

אני הייתי עד לזריזות רציתי להגיע למקום מחצי קילומטר משם ובוטלתי עקב הדיווח המהיר

דרך אגב ידעתי שזה כלום הרי החזון איש הבטיח



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/7/2004 13:38 לינק ישיר 

מה החזון איש הבטיח ?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > הודעה על פיצוץ באוטובוס בהשומר/עזרא בב"ב
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext