בית פורומים הצלה ומדא ישראל

אופנוע חדש לביתר עילית

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-13/7/2004 22:40 לינק ישיר 
אופנוע חדש לביתר עילית

אנו מודים להר"ר דוקי גרינוולד הי"ו על האופנוע החדש שנתן לגזרת ביתר עילית השי"ת יצליח דרכו בכל מעשי ידיו
ושנזכה להשתמש רק לדברים טובים

"הצלה ביתר" כי חבל על הזמן


תוקן על ידי - הצלהביתר - 13/07/2004 22:47:25



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/7/2004 01:31 לינק ישיר 

מצורף קובץ

יאללה ביתר לעבודה
תמשיכו להציל חיים אתם קבוצה מיוחדת ואיכותית
אחת מהקבוצות הטובות של מד"א והצלה ישראל
תתחדשו



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/7/2004 15:27 לינק ישיר 

לדעתי הלוגו שלך (של הצלה) מצריך אשכול נפרד

הוא יפה באופן דחבל"ז



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/7/2004 17:19 לינק ישיר 

תתחדשו על האופנוע ,
והצלה ישראל תתחדשו על הלוגו החדש , יפה מאוד , והגיע הזמן ,

מיקי_מאוס כונן הצלה ישראל

תוקן על ידי - מיקי_מאוס - 14/07/2004 17:23:07



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-14/7/2004 18:28 לינק ישיר 

לוגו מדהים !!

נראה פשוט מקצועי..

יישר כח גדול למי שהשקיע בבניה...



WWW.HNN.CO.IL



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/7/2004 02:30 לינק ישיר 

ביתר
תמונות בבקשה מה קורה חשבנו שאתם זריזים



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > אופנוע חדש לביתר עילית
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext