בית פורומים הצלה ומדא ישראל

ועל זה שמעתם , ולא תהיו שם???????????!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-27/11/2008 21:44 לינק ישיר 
ועל זה שמעתם , ולא תהיו שם???????????!

כיין המשתמר

המופע : שירי נוסטלגיה של הזמר החסידי בתאריך 19.01.09  יום שני .


שעתיים וחצי נטו של להיטים נוסטלגים מהשלושים השנים האחרונות . 


בהשתתפות גדולי הזמר החסידי בארץ :

  יעקב  זינגבוים  ,  ישי לפידות  ,  מנדי ג´רופי  ,  אפרים מנדלסון  ,  ישראל פרנס 



המופע באולם " שרת "  בעיר  פתח תקוה  .



כרטיסים במכירה מוקדמת ניתן להשיג  03-9052455.


אסור להחמיץ !!!!!!!!!!!!!!!!




דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/4/2009 22:02 לינק ישיר 

איזה חסיד ישי?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/4/2009 23:49 לינק ישיר 

.





























































.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/4/2009 23:50 לינק ישיר 

.










































































.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/4/2009 23:50 לינק ישיר 























































.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/4/2009 23:50 לינק ישיר 

.


































































.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/4/2009 23:50 לינק ישיר 

.














































.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/4/2009 23:51 לינק ישיר 

.





















































.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/4/2009 23:51 לינק ישיר 

.























































.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/4/2009 23:51 לינק ישיר 

.











































.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/4/2009 23:51 לינק ישיר 

.










































.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/4/2009 23:51 לינק ישיר 

.







































.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/4/2009 23:52 לינק ישיר 

.























































.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/4/2009 23:52 לינק ישיר 

.










































.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/4/2009 23:52 לינק ישיר 

.





























.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/4/2009 23:52 לינק ישיר 

.










































.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > ועל זה שמעתם , ולא תהיו שם???????????!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 3 לדף הבא סך הכל 3 דפים.

bholext