שלום,איך גורמים לדבר הזה לרטוט בעת קבלת אירוע?אם אני מעביר את המכשיר לרטט, המכשיר רוטט כשנכנסת שיחה או נכנס PTTאבל לא כשמגיע אירוע...מישהו יודע?
למי מופנה השאלה, אלי?
...
אוווווו