שיפוצים בחדר המוקד במד"א ירושלים
מצורף קובץבשבועות האחרונים מתרחשים שיפוצים בבניין מד"א ולאחרונה החלו לשפץ את חדר ה"מוקד" החדר בו המוקדנים יושבים ומקבלים את הקריאות ושולחים את האמבולנסים לקריאות.
עד היום ישבו כחמישה מוקדנים במשמרת בחדרון קטן וצפוף וכרגע משפצים את החדר ותוך שבועות מספר יוכלו המוקדנים היקרים לשבת בהרחבה בחדר מאוורר וגדול ולהמשיך לסייע לאזרחי המדינה הנזקקים לטיפול רפואי.
בתמונה: מוקד מד"א ירושלים לפני השיפוצים.

|