ברכת מזל טוב ל"שימעלה" "הנהג"של הצלה!!
ברכת מזל טוב שלוחה לידידינו ואהובינו היקר "שמעלה" אשר שימש כנהגו ועוזרו של יו"ר הצלה ר' דוקי גרינוולד במשך תקופה די ארוכה.
שמעלה היה מין סמל בהצלה ירושלים .
חתונתו תתקיים בעז"ה ביום ראשון הקרוב באולמי נאות ירושלים בב"ב.
מזל טוב שלוחה בשם כל חברי הצלה ירושלים ובשם כל משתתפי הפורום הרבים.. 
|