מנהלי הצלה ארצי בפגישה היום בבני ברק
מנהלי הצלה ארצי הכוללת את כל האיזורים מדוקי בירושלים ועד החבר'ה באילת כונסו הערב לישיבה מיוחדת בבני ברק בה דנו על נושאים חשובים העומדים על פרק היום בארגוני ההצלה בישראל ובהצלה בפרט.
הפגישה התנהלה ברוח טובה והמנהלים יצאו משם עם מוטיבציה ועידוד להמשך פעולתם הברוכה של הצלת חיים בכל רחבי הארץ.
|