בחור עם לב ענק"
"מותו שבר אותי לגמרי. מה שלא בכיתי על אבי בשבעה, אני
בוכה עליו. עם מותו נחתך ממני חלק. אהבתי אותו אהבה גדולה", כך אמר חברו הקרוב של אלן ביר שנרצח אמש בפיגוע בקו 14 בירושלים. אלן ביר בן ה-46 עלה לארץ מקליבלנד לפני חמש שנים. הוא היה בעל תואר שני בכימיה פיזיקלית. לישראל הגיע לאחר שאיבד את עבודתו בארה"ב, התאהב בארץ והחליט לבלות את חייו בישראל.
חבריו של אלן ביר סיפרו על בחור עם לב ענק. שותפתו, היידי פרידמן בת ה-27 סיפרה כי ביום העצמאות צפה ביר בטלוויזיה בטקס ולא הפסיק לבכות. הוא חזר ואמר שזה נס שיש לנו מדינה. "שלשום ישבנו בסלון ודיברנו על מוות למרבה האירוניה.
אלן אמר שמבחינתו צריך לעשות מה שצריך לעשות, ומה שיקרה יקרה, והוא לא מפחד מהמוות", סיפרה פרידמן והוסיפה כי רק ביום רביעי חזר מביקור תנחומים של חברו הטוב שיושב "שבעה" על אביו בחדרה.
חבריו של ביר סיפרו על אדם טוב, שליו, חכם, שזכה לגור במקומות שונים בעולם, אהב את ישראל ולא רצה לעזוב אותה. אמו ואחותו של ביר יגיעו לארץ להשתתף בהלווייתו שתתקיים
ביום שישי בשעה 11:00 בגבעת שאול. לביר אחות נוספת המתגוררת בשכונת הר נוף בירושלים.
( מעריב)
 |
|
|